Har i øvrigt modtaget en reserveringsmeddelelse fra det lokale bibliotek: Frank Millers "300" er klar til afhentning. Den glæder jeg mig til at læse, så jeg kan blive klar til filmen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Impuls køb, der var 2 for 100 kr tilbud. Så den igår og havde håbet på en go' b-film/revenge flick, men måtte indse at der mere var tale om en velproduceret z-film i både historie og især skuespil. :(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Yikes! Det er jo den helt igennem afskyelige Scanbox version af Scream Trilogien du har købt. Du skal da ha' fat i den her, box hvis du vil ha' noget ekstra for pengene :
Kommentarspor på alle 3 film plus en 4 bonus disc og en langt federe cover end Scanbox's. Kan slet ikke forstå, at du har gidet og ofre penge på den box, med mindre de film altså ikke har den helt store betydning. :)
# 19 -
Køb hellere boxen som er vist i Laserdisken/Amazon. Scanbox udgave er elendig. Især er 2'erens menu en oldtids sag af dimensioner og ekstramaterialet er en joke. Så vidt jeg kan se på 1'erens cover er der ikke engang tale om directors cut udgaven, som scanbox i sin tid udgav. :)
# 55 -
Hvis du er helt vild med House serien, kan jeg anbefale dig, at du på et tidspunkt skifter On/Airs box ud med den her labre sag :
Det er blot filmene, jeg er interessret i - så der er boxen ganske fin til prisen. Menu og andet gejl (såsom kommentatorspor og coverart) siger mig intet.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#71 Captain Vallo 19 år siden
Så ønsk dig den!
På den måde finder du osse ud af, om din familie virkelig elsker dig.
;)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#72 wiseguy 19 år siden
#73 wiseguy 19 år siden
#74 McPeter 19 år siden
Ifølge cdon står der DD5.1, men hos Moviezoo.dk står der DD2.0.
Ifølge bagsiden er det også kun DD2.0???
http://www.moviezoo.dk/images/big/Event-Horizon-Vi...
Jeg troede faktisk at der mindst var DD5.1 og egentligt også DTS spor? Det skrev filmz da i anmeldelsen?
#75 filmz-Kadann 19 år siden
DTS!
#76 McPeter 19 år siden
#77 NightHawk 19 år siden
Cujo - Special Collectors Edition.
Beowulf - Christopher Lambert Edition.
Fra Laserdisken :
Alligator 1 - Special Edition.
Alligator 2 : The Mutation.
Købte i Superbedst :
New York, New York - 2 Disc Special Edition.
Paparazzi -
Impuls køb, der var 2 for 100 kr tilbud. Så den igår og havde håbet på en go' b-film/revenge flick, men måtte indse at der mere var tale om en velproduceret z-film i både historie og især skuespil. :(
#78 NightHawk 19 år siden
Yikes! Det er jo den helt igennem afskyelige Scanbox version af Scream Trilogien du har købt. Du skal da ha' fat i den her, box hvis du vil ha' noget ekstra for pengene :
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00004W20...
Ellers er der den her engelske box, som sku' være nogenlunde identisk :
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?DO=vis&...
Kommentarspor på alle 3 film plus en 4 bonus disc og en langt federe cover end Scanbox's. Kan slet ikke forstå, at du har gidet og ofre penge på den box, med mindre de film altså ikke har den helt store betydning. :)
# 19 -
Køb hellere boxen som er vist i Laserdisken/Amazon. Scanbox udgave er elendig. Især er 2'erens menu en oldtids sag af dimensioner og ekstramaterialet er en joke. Så vidt jeg kan se på 1'erens cover er der ikke engang tale om directors cut udgaven, som scanbox i sin tid udgav. :)
# 55 -
Hvis du er helt vild med House serien, kan jeg anbefale dig, at du på et tidspunkt skifter On/Airs box ud med den her labre sag :
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?a=b&...
#79 Yoda 19 år siden
Det er blot filmene, jeg er interessret i - så der er boxen ganske fin til prisen. Menu og andet gejl (såsom kommentatorspor og coverart) siger mig intet.
#80 NightHawk 19 år siden
Ok, men så er det jo også helt fint, hvis det kun er filmene det drejer sig om. Jeg går nemlig selv meget op i cover og ekstramateriale. :)