Det viser sig, at min kollega har begået en bog. Det vidste jeg sku ikke. Så den røg i kurven, og hun har lovet at signere den, når jeg modtager den. (1-4 dage) Den lyder rigtig spændende og medrivende.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige ringet og fået dem til at lægge den sidste Event Horizon til side til mig i en TP i kbh. Må lige ind og hente den senere, selvom det ser ud til det nok ikke er det eneste jeg kommer ud med derfra. :-)
#68 - Ah, nej, det er Roger Cormans indspilning (som også kendes blot som "House of Usher"). Jeg har et trip med de gamle AIP Poe-filmatiseringer for tiden. Det er ren nostalgi - bortset fra, at jeg kun har set dem på tysk før :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Og Scream 1 er i Director's Cut udgaven. Men den tilhørende maske har da ikke noget med masken fra Scream at gøre. Det er bare en billig Fætter BR-kopi... tsk tsk...
#81 davenport 19 år siden
http://www.saxo.com/item/826461
Det viser sig, at min kollega har begået en bog. Det vidste jeg sku ikke. Så den røg i kurven, og hun har lovet at signere den, når jeg modtager den. (1-4 dage)
Den lyder rigtig spændende og medrivende.
#82 Vestas 19 år siden
Von Triers Europa trilogi (100 kr), Gøgereden (2-disc) (50 kr), Kongekabale (25 kr) og Midt om natten (25 kr).
#83 jessup 19 år siden
#84 filt 19 år siden
#85 filmz-Kadann 19 år siden
Et sæt nye briller, så jeg rent faktisk kan se hvad der foregår på skærmen igen, når jeg ser film. ;)
Hurtig ekspedition - de blev bestilt i mandags og kom med posten i dag. :)
#86 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 McPeter 19 år siden
#88 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#89 Herrguth 19 år siden
Scream box - Limited edition
Og Scream 1 er i Director's Cut udgaven.
Men den tilhørende maske har da ikke noget med masken fra Scream at gøre. Det er bare en billig Fætter BR-kopi... tsk tsk...
#90 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"