Har allerede set 2 discs af "Taken" og ser nok 2 mere i løbet af natten. So far so good, men tror også at det er ender med at blive en serie man enten elsker som BOB eller hader. Med 830 minutters spilletid skal man jo lige tage en pause i ny og næ.
Nåh ... jeg må tilbage til Episode 5 1970 - 1990 Maintenance :o)
#88 Jeg vil efter første gennemsyn sige, at den virker MONSTER fed!!! Det er en koncert fra London (i widescreen og med dts-lyd), hvor de lægger ud med at spille hele (tror jeg nok) deres Damnation-album, som er meget stille og helt uden growl. Derefter spiller de en del af numrene fra cd'en Deliverance samt et nummer fra Blackwater Park. De spiller sindsygt tight, og i modsætning til, hvad man kunne forvente af musik af den kaliber, udarter det sig på intet tidspunkt til et rodet lydbillede.
Jeg vil give den 8/10 - men når jeg har set den 65 minutter lange dokumentar om tilblivelsen af "dobbelt-albummet" Damnation/Deliverance, kan det godt være, jeg svinger mig op på en 9-10 stykker.
Købte den i øvrigt hos dvdsoon for knap 14 CAD (ingen penge!!!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#94 ...og tak for sidst! Det var en hyggelig fest, I kastede af Jer. I blev vel ved til i går morges? Også tak for lån af The Haunted Mansion. Den var da... meget hyggelig.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#95: Selv tak, mester. Godt I kom - og tak for både den spændende kurv og forøgelsen af filmsamlingen! :)
Tjo, vi var en håndfuld, der blev ved til omkring halv tre-tiden, og henad fire-tiden besluttede Hans-Jacob og jeg at sygne hen til Ultimate Fights From The Movies-skiven, hehe. ENDELIG noget fuldblods hjernedød underholdning.
Heh, onde tunger vil vist kalde The Haunted Mansion for en gyser snarere end en komedie... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Ja, jeg har modtaget lidt forskelligt i dag Bl.a. ...
- en mail med besked om at jeg nu er blevet morfar og billeder af mit første barnebarn, en dejlig lille dreng :-)
- en pakke med en lille gave i form af et specialnummer af tidskriftet Film Score om en af mine fornyligt afdøde favoritkomposister Jerry Goldsmith - Tak Michael :-D
- lidt filmmusik af bl.a. Michael Nyman
Ja lidt af hvert og naturligvis også Tillykke herfra Ruben både med filmene, fødselsdagen og lejligheden.
#91 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Nåh ... jeg må tilbage til Episode 5 1970 - 1990 Maintenance :o)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 filmz-yoshimura 21 år siden
Jeg vil give den 8/10 - men når jeg har set den 65 minutter lange dokumentar om tilblivelsen af "dobbelt-albummet" Damnation/Deliverance, kan det godt være, jeg svinger mig op på en 9-10 stykker.
Købte den i øvrigt hos dvdsoon for knap 14 CAD (ingen penge!!!)
#93 dyg 21 år siden
#94 evermind 21 år siden
Kill Bill vol. 1+2
Ed Wood
The Butterfly Effect
Small Soldiers
Troja
Ultimate Fights From The Movies
- og så forkælede jeg lige mig selv med følgende, købt ubeset da jeg var for nysgerrig og ikke kunne stå for prisen:
Requiem For A Dream (80 kr. på den lokale Shell-tank)
... glæder mig sgu til jeg kan finde tid til at få den set. Traileren ser cool ud!
#95 Captain Vallo 21 år siden
...og tak for sidst! Det var en hyggelig fest, I kastede af Jer. I blev vel ved til i går morges?
Også tak for lån af The Haunted Mansion. Den var da... meget hyggelig.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#96 evermind 21 år siden
Tjo, vi var en håndfuld, der blev ved til omkring halv tre-tiden, og henad fire-tiden besluttede Hans-Jacob og jeg at sygne hen til Ultimate Fights From The Movies-skiven, hehe. ENDELIG noget fuldblods hjernedød underholdning.
Heh, onde tunger vil vist kalde The Haunted Mansion for en gyser snarere end en komedie... :P
#97 filmz-ataris 21 år siden
#98 El vez 21 år siden
Det minder mig om et dejligt quote: "Jackie Treehorn treats objects like women, man!"
Anyway, tillykke Ruben, sikke nogle fede film :)
#99 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
- en mail med besked om at jeg nu er blevet morfar og billeder af mit første barnebarn, en dejlig lille dreng :-)
- en pakke med en lille gave i form af et specialnummer af tidskriftet Film Score om en af mine fornyligt afdøde favoritkomposister Jerry Goldsmith - Tak Michael :-D
- lidt filmmusik af bl.a. Michael Nyman
Ja lidt af hvert og naturligvis også Tillykke herfra Ruben både med filmene, fødselsdagen og lejligheden.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#100 lagoni 21 år siden