Battlestar Galactica - The Miniseries £6 Battlestar Galactica - Season 1 £18 Battlestar Galactica - The Complete Series £18 Babylon 5 - The Movie Collection £23 Inhumanoids - The Complete Series £6
Nu kan jeg så heller ikke købe noget i februar, men så er det godt, at der er underholdning til lang tid!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Ja, jeg fik næsten tårer i øjnene, da pakkeposten kom med dem. Nu glæder jeg mig til at se, om "Battlestar Galactica" er så god, som I siger. Den klassiske er jo suveræn!
"Inhumanoids" var et sats, men det er amerikansk 80'er animation fra holdet bag "Transformes" og "G.I. Joe" - så jeg vovede pelsen, og £6 for 13 episoder er billigt!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Du kan sagtens glæde dig.. "Battlestar Galactica" er fremragende og har du set den klassiske serie, så vil du helt sikkert få en ekstra god oplevelse ud af den, specielt mini-serien. :)
Tillykke med "Battlestar Galactica" en af det bedste opdatteringer af en gammel serie i lang tid, tror sku at jeg også vil smide et par afsnit i maskinen efter arbejde :-)
#91 Yoda 19 år siden
Hvor har du fået fingrene i den og til hvilken pris?
#92 Yoda 19 år siden
Battlestar Galactica - The Miniseries £6
Battlestar Galactica - Season 1 £18
Battlestar Galactica - The Complete Series £18
Babylon 5 - The Movie Collection £23
Inhumanoids - The Complete Series £6
Nu kan jeg så heller ikke købe noget i februar, men så er det godt, at der er underholdning til lang tid!
#93 filmz-Kadann 19 år siden
Det ser da bestemt også ud til at være en habil gang sci-fi du har fået købt ind der. :)
#94 Yoda 19 år siden
Ja, jeg fik næsten tårer i øjnene, da pakkeposten kom med dem. Nu glæder jeg mig til at se, om "Battlestar Galactica" er så god, som I siger. Den klassiske er jo suveræn!
"Inhumanoids" var et sats, men det er amerikansk 80'er animation fra holdet bag "Transformes" og "G.I. Joe" - så jeg vovede pelsen, og £6 for 13 episoder er billigt!
#95 filmz-Kadann 19 år siden
Du kan sagtens glæde dig.. "Battlestar Galactica" er fremragende og har du set den klassiske serie, så vil du helt sikkert få en ekstra god oplevelse ud af den, specielt mini-serien. :)
#96 Yoda 19 år siden
Jamen, så bliver det cola, kebab + miniserie om en time ;-)
#97 filmz-sparrowed 19 år siden
#98 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#99 Yoda 19 år siden
Tak for info!
Jamen, det tegner jo lovende ;-)
#100 läkerol 19 år siden