Ja, R1 udgaverne koster knaster, og jeg har da også længe ventet på, at de faldt i pris, så £11.99 er svinebilligt.
Nu mangler jeg bare, at "G.I. Joe" bliver udgivet som sæson sæt på R2, så napper jeg også dem ;-) R1 udgaverne i denne serie er ikke blot dyre, de er desværre også gået ud af produktion :(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, om jeg synes, den er grim på den fede måde, eller bare megakikset. Men jeg glæder mig da til at få set på indholdet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-Kadann 20 år siden
Helt bestemt, specielt i lyset af hvad prisen var for den gamle R1-udgave.. totalt horibelt.
#12 Yoda 20 år siden
Ja, R1 udgaverne koster knaster, og jeg har da også længe ventet på, at de faldt i pris, så £11.99 er svinebilligt.
Nu mangler jeg bare, at "G.I. Joe" bliver udgivet som sæson sæt på R2, så napper jeg også dem ;-) R1 udgaverne i denne serie er ikke blot dyre, de er desværre også gået ud af produktion :(
#13 filmz-Kadann 20 år siden
Ok, du må endelig sige til hvis du finder dem, fordi "G.I. Joe" er jeg også interesseret i at få fat i. :)
#14 Yoda 20 år siden
Will do ;-)
#15 lagoni 20 år siden
#16 filmz-yoshimura 20 år siden
Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, om jeg synes, den er grim på den fede måde, eller bare megakikset. Men jeg glæder mig da til at få set på indholdet.
#17 Corgan 20 år siden
Sideways - fra Kvickly
The Work of Director Mark Romanek - fra Cd-wow
The Work of Director Jonathan Glazer - fra Cd-wow
#18 evermind 20 år siden
#19 lyspunkt 20 år siden
Batman Returns 65kr
King Kong Prod.diaries 55kr
#20 filmz-Kadann 20 år siden
The Wicker Man: 2-disk director's cut R2
The Others: 2-disk SE R2
Mad Max 2 R2