Gravatar

#1 wiseguy 20 år siden

Tid til ny tråd var vi ikke oprindelig nået til 69?

Weekendens høst:

Frækkere End Politiet Tillader 1-2-3 (boka)
(Kvickly kr. 99,95)

Drengene Fra Skt. Judes
En Simpel Plan
The Last Temptation of Christ
The Ring
The Skulls
Helen Of Troy
Jennifer Det 8. Offer
Captajn Corellis mandolin (til konen - badr!)
Cherry Falls (Hold K... den er ringe)
The Four Feathers
Farligt Begær
Marathonmanden

alle fra Dvdoo

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#2 davenport 20 år siden

MOdtog Phantasm Sphere kuglen. - Lidt skuffet over det BR-agtige udseene. Jeg satte filmen (#1) på igår, men det fangede mig ikke rigtigt. Dårlige skuespillere, effekter og så er der "DTS" lyd på... Det kan godt være forstærkeren registrerer DTS-sporet men det gør mine øre sku ikke..
Ikke lige mig. Lidt for fladt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 tiny 20 år siden

The Believer for £ 4.99 fra www.loaded247.com. Det var min første bestilling derfra og hvilken succes. Jeg bestilte filmen i torsdags og allerede idag, mandag modtog jeg den... Det må kaldes hurtig ekspedition!

Jeg har pt et mindre Ryan Gosling flip. Jeg kan slet ikke forstå, han først for nylig er begyndt at få skuespilundervisning. Han må vist siges at være noget af et naturtalent...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 20 år siden

#3 Hmm, den kan (desværre) købes hos FONA 2000 til en 50'er (hvis andre skulle være interesserede.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 putandtake 20 år siden

#4 Og som en del af 3 for 100 i Stereo Studiet...
Gravatar

#6 tiny 20 år siden

Det er jo fint for jer i storbyerne ;) Jeg bor på Als, så der er langt til de store butikker med gode tilbud - hvilket nok er meget godt :). Jeg har givet 54,92 incl porto for The Believer, så det er vel ok...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#7 Yoda 20 år siden

Fra Play:

Transformers - Season 1 til 125,-
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 filmz-Kadann 20 år siden

#7 -

Det er da en pris der er til at forholde sig til. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#9 Skum 20 år siden

Batman Special Edition fra CD-WOW (89kr)
A Very Long Engagement fra CD-WOW (89kr)
True Romance - Directors Cut korean digipak ting fra Axel Music (79kr)
w00tness...
Gravatar

#10 Yoda 20 år siden

Ja, det er sgu billigt. De har alle fire sæsoner til denne favorable pris, så hvis den holder, hvilket jeg håber den gør, så kaster jeg penge efter de sidste sæsoner i februar.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: