de sidste dage har jeg købt: Jan Gintberg - Den grimme melding (100 kr i TP) Jan Gintberg - Op på far's jihad (100 kr i TP) 25th Hour (50 kr i TP Terkel i knibe (70 kr i Fona) The Thing (50 kr i Fona) The Uffe Holm show 1 (50 kr i TP) Renaissance Man (10 kr i TP)
Fra Dvd pacific (nogle meget forsinkede leveringer pga. told væsnet, de f*ckers) Batman motion picture Anthology (1-4) The Simpsons - Sæson 7 - Limited Marge head (selvom jeg egenlig ikke er meget for disse heads, så kan jeg ligeså godt købe dem istedet for digipacken, fordi min sæson 6 ikke kan skiftes ud til en digipack uden jeg skal betale for en hel ny UK udgivelse) Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood Star Wars - Clone Wars - Volume 2 Father Ted - The holy trilogy THX 1138 - Director's Cut (den blev ikke taget i tolden :D)
En dejligt portion film :D men det er nok også de sidste den næste måned eller så noget, da jeg er ved at samle penge sammen til et ordenligt surround system (tror det bliver noget Cerwin-Vega 6.1 (Classic- eller V-series) med Pioneer VSX 915 som forstærker, men da jeg pretty much ved nada om højtalere og forstærkere, så ændre det setup sig nok lidt når jeg har sat mig ind i det.
#41 jacob_uno 19 år siden
#42 El vez 19 år siden
#43 Kiksmann 19 år siden
Freeway
The truth about charlie
The others
Mad max
Once upon a time in america
Salo
#44 filt 19 år siden
Spider-man (Limited Wooden Crate)
Limited to 5000.
#45 DarkLight 19 år siden
#46 evermind 19 år siden
Tombs of the Blind Dead/Return of the Blind Dead Double Feature
Nightmare City
123 kr. inkl. forsendelse. Nightmare City ser ud til at være i en virkelig ringe udgave, men det er også mest sådan et "tjek dem ud"-køb. :)
#47 thebigzzz 19 år siden
Jan Gintberg - Den grimme melding (100 kr i TP)
Jan Gintberg - Op på far's jihad (100 kr i TP)
25th Hour (50 kr i TP
Terkel i knibe (70 kr i Fona)
The Thing (50 kr i Fona)
The Uffe Holm show 1 (50 kr i TP)
Renaissance Man (10 kr i TP)
Fra Dvd pacific (nogle meget forsinkede leveringer pga. told væsnet, de f*ckers)
Batman motion picture Anthology (1-4)
The Simpsons - Sæson 7 - Limited Marge head (selvom jeg egenlig ikke er meget for disse heads, så kan jeg ligeså godt købe dem istedet for digipacken, fordi min sæson 6 ikke kan skiftes ud til en digipack uden jeg skal betale for en hel ny UK udgivelse)
Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood
Star Wars - Clone Wars - Volume 2
Father Ted - The holy trilogy
THX 1138 - Director's Cut (den blev ikke taget i tolden :D)
En dejligt portion film :D men det er nok også de sidste den næste måned eller så noget, da jeg er ved at samle penge sammen til et ordenligt surround system (tror det bliver noget Cerwin-Vega 6.1 (Classic- eller V-series) med Pioneer VSX 915 som forstærker, men da jeg pretty much ved nada om højtalere og forstærkere, så ændre det setup sig nok lidt når jeg har sat mig ind i det.
#48 19 år siden
solaris R2
a very long engagement R2
the graduate R2
samt Bryan Adams CDen 'RoomService'
Har hverken set solaris eller a very long engagement, så dem glæder jeg mig til at smide i afspilleren!
#49 tiny 19 år siden
#50 dyg 19 år siden
Seven Swords: Collector's Box Set (3 Disc Set) (Coal Black Swords Version)