Gravatar

#71 filmz-ataris 19 år siden

#67 - Den har jeg også haft kigget lidt på. Den HK limited edition, der er udgivet ser nu ganske lækker ud :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#72 NightHawk 19 år siden

Fra Axel :

"True Romance" - Directors Cut/Korean Digipack.

"Family Man" - Collectors Edition.

"The Prisoner of Second Avenue" -

(Meget morsom og rørende drama/komedie, med storspil af Jack Lemmon, der pludselig blir arbejdsløs og nu skal forsøge ikke at gå helt ned med flaget. Kan på det varmeste anbefales)

Købte i Fona 2000 :

"The Day After Tomorrow" - 2 Disc.

"The Hunted" -

(Tommy Lee Jones og Benicio Del Toro i knivkamp. Steven Seagal, go home!)

"Dear Wendy" -

(Har ikke set den før. Så nu blir det interessant, om den er ligså god som "It's All About Love". Anywhoo, den ser ret såændende ud)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#73 Corgan 19 år siden

#72:

Hvor meget måtte du slippe for "The Day After Tomorrow" og "Dear Wendy"?
Gravatar

#74 filmz-yoshimura 19 år siden

Har modtaget en masse sne de seneste to dage, så jeg tror, mit postbud er blevet hjemme i varmen med mine ordrer fra dvdpacific (Wild Palms), amazon.co.uk (Oldboy) og koreandvds (Sympathy for Lady Vengeance og Duelist).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#75 Yoda 19 år siden

Ja, jeg savner også et par bestillinger fra dvdpacific! Håber, at de finder vej til min postkasse på mandag.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#76 Corgan 19 år siden

#75:

Me too... samt et par film fra Axel Music.
Gravatar

#77 Yoda 19 år siden

Der er ikke andet at sige end: lortesne! I sådanne ufarbare situationer, burde post dk have special trænede posttropper med snescootere.

De moderne postbude er nogle svæklinge, der ikke kender - eller lever op til - "i sne og slud skal posten ud"...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#78 inflector 19 år siden

The long Kiss Goodnight
P.I.S.
Simpsons season 4
og ikke mindst en bærbar computer :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#79 NightHawk 19 år siden

# 73 -

80 kr. for "Dear Wendy", hvilket jeg syntes er en fair pris og 150 kr. for "The Day After Tomorrow", som man nok kan få billigere andre steder, men hva pokker, jeg var lige i stødet til at se den film :)

# 77 -

Ku måske være, at de moderne postbude bare efterlever Newman doktrinen :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#80 lagoni 19 år siden

Ondskab fra TP (gennem en sjællandsk onkel. Jeg vil ha' TP i Odense. Helst nu.)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: