#110 Den sidste bemærkning, må jeg nødvendigvis tilslutte mig! Modtog i dag, en telefonbesked fra en ven, men ring op til hans telefon giver mig blot en "der er telefontid mellem .... " :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#108 Yeah, den! Har ikke set den endnu, men så engang en smule af den på en eller anden kanal i fjernsynet og syntes, det så ganske fornøjeligt ud, så den skulle lige bestilles ... :)
#109 Uha, Wright og Pegg går man aldrig galt i byen med!! :D Vi må snart ses og nyde nogle film, min ven!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Bliktrommen The killing floor House of blood TMNT (til junior's samling) Den lille havfrue Special udgaven Buzz Lightyear fra starkommand (til junior's samling)
#113 cool jeg har lige bestilt den fra dvdpacific. Skal blive et godt gensyn (forhåbentligt), har ikke set den siden starten af 90erne, og havde faktisk glemt den indtil din post poppede frem :)
#111 rockysds 18 år siden
#112 filmz-Bruce 18 år siden
#113 evermind 18 år siden
Yeah, den! Har ikke set den endnu, men så engang en smule af den på en eller anden kanal i fjernsynet og syntes, det så ganske fornøjeligt ud, så den skulle lige bestilles ... :)
Uha, Wright og Pegg går man aldrig galt i byen med!! :D Vi må snart ses og nyde nogle film, min ven!
#114 Kiksmann 18 år siden
Bliktrommen
The killing floor
House of blood
TMNT (til junior's samling)
Den lille havfrue Special udgaven
Buzz Lightyear fra starkommand (til junior's samling)
#115 chandler75 18 år siden
Intolerance
The Battleship Potemkin
The Seven Samurai SE - Limited Edition - 1500 copies (2 disc + Guide Book+Poster)
Metropolis
Pledge (2disc / Special case+post cards)
240 kr. inkl. forsendelse
#116 aknot 18 år siden
#117 JannikAnd 18 år siden
#118 filmz-Bruce 18 år siden
#119 rockysds 18 år siden
Alien Quadrilogy - 9 disc
Super lækkert boxset!
#120 aknot 18 år siden
Var i Mint Records på Gamle Kongevej og byttet lidt DVD´er, det blev til Origin - "Spirits Of The Past" + "F1" til PS3.
Århh ja så var post lige forbi tideligere med COD4 :)