Selvom det er søndag, har posten lige været her med min nye bærbare. Der har åbenbart været en del sygdom i løbet af ugen, så de er ved at indhente det i dag.
Cars (Blu-Ray) The Shining (Blu-Ray) Ratatouille (Blu-Ray)
Ratatouille kan desværre kun, efter sigende, afspilles i Region A afspillere, så den er hermed til salg for den fordelagtige pris af 100 kr. inkl. fragt. Jeg skal dog lige teste den i min egen PS3.
Endnu en mail fra cd-wow, hvor de beklager åååh så meget, at min Howard The Duck er blevet forsinket igen igen. Det samme er gældende for min ordre på Football Manager 08, nøej de er blevet sløve :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Karas - The Complete Collection (The Prophecy & The Revelation)
Det bliver dæleme rart at få set noget anime igen ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#121 dolphinfriendly 18 år siden
Uheldigvis har jeg ikke købt ekstra HDMI kabler, har kun ét, så håber på Hi-Fi Klubben holder søndagsåbent!
#122 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Fra Lagoni filmsalg ... Hot Fuzz ... Tak for handlen :)
Fra TP-musik
Bruce Springsteen: Tracks 4 disc ... som desværre skal retur pga. 2 ødelagte disc inden i :(
# 121 Hvad endte din pris på ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#123 dolphinfriendly 18 år siden
#124 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#125 filmz-Kadann 18 år siden
1 stk. Fujitsu Siemens V3205
#126 filmz-Narniabæver 18 år siden
Rollinger på Vilde Eventyr
#127 davenport 18 år siden
;)
#128 pulse83 18 år siden
Cars (Blu-Ray)
The Shining (Blu-Ray)
Ratatouille (Blu-Ray)
Ratatouille kan desværre kun, efter sigende, afspilles i Region A afspillere, så den er hermed til salg for den fordelagtige pris af 100 kr. inkl. fragt. Jeg skal dog lige teste den i min egen PS3.
#129 dyg 18 år siden
#130 filmz-yoshimura 18 år siden
Karas - The Complete Collection (The Prophecy & The Revelation)
Det bliver dæleme rart at få set noget anime igen ...