Moon Of The Wolf Sci-Fi Classics: 10 Movie Pack SCI-FI MEGA PACK (3PC) / (GIFT) Sci-Fi, Vol. 3: Voyage to the Prehistoric Planet/They Came from Beyond Space/Abraxas/First Spaceship Sci-Fi: Radar Men from the Moon, Episodes 1-12 Seven Doors Of Death (Restored) - aka: The Beyond Silent Night, Bloody Night (1973) Silver Bullet Slave Of The Cannibal God X-Files, The: The Movie (DTS)
til 215 kr med forsendelse. Sku da billigt, og tvivlsomt karakter. Elsker underlige bestillinger, så det bliver spændende at se hvad der kommer hjem :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fordi jeg bare behøvede at få det ud, og vi ikke har en "hvad har du bestilt"tråd ;) Ved godt det er fy, men ellers havde jeg jo ingen at gå til med det åndsvage køb...
he he, jeg elsker at bestille den slags. Og nogle af dem koster kun en 10er. Så sker der jo ikke det store ved det, og det er fremragende underholdning, når man sidder med vennerne og skal se noget underligt crap :D Jeg har nogle sære film efterhånden...
Fx: Idaho Transfer Occult of the 3th reich According To Occam's Razor Alien Contamination America's Greatest Roller Coaster Thrills: The Ultimate Scream Machines (DTS)
osv...
Elsker den slags crap, og det fede er, at andre ikke har dem stående og spørger "hvad er det her?" og man kan svare "DEN skal du låne. Den er SÅ fed!" (Og så blive svinet til bagefter ;D)
Iøvrigt også velegnet til hadegaver til jul! (HelmerJ, i´m looking your way! - han gav mig engang en pakke med alkoholfri øl og en børnecykel i plastic, så jeg leder stadig efter den perfekte hævn... PM mig med forslag.. PLEASE!)
#141 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 Bates 18 år siden
Breathless (Criterion)
#140 - Tillykke med den lækre udgivelse :)
#143 davenport 18 år siden
Moon Of The Wolf
Sci-Fi Classics: 10 Movie Pack SCI-FI MEGA PACK (3PC) / (GIFT)
Sci-Fi, Vol. 3: Voyage to the Prehistoric Planet/They Came from Beyond Space/Abraxas/First Spaceship
Sci-Fi: Radar Men from the Moon, Episodes 1-12
Seven Doors Of Death (Restored) - aka: The Beyond
Silent Night, Bloody Night (1973)
Silver Bullet
Slave Of The Cannibal God
X-Files, The: The Movie (DTS)
til 215 kr med forsendelse. Sku da billigt, og tvivlsomt karakter. Elsker underlige bestillinger, så det bliver spændende at se hvad der kommer hjem :D
#144 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#145 dyg 18 år siden
#146 elwood 18 år siden
I'll Break your skull'll 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 Bony 18 år siden
#148 davenport 18 år siden
Ved godt det er fy, men ellers havde jeg jo ingen at gå til med det åndsvage køb...
#149 Bony 18 år siden
#150 davenport 18 år siden
Jeg har nogle sære film efterhånden...
Fx:
Idaho Transfer
Occult of the 3th reich
According To Occam's Razor
Alien Contamination
America's Greatest Roller Coaster Thrills: The Ultimate Scream Machines (DTS)
osv...
Elsker den slags crap, og det fede er, at andre ikke har dem stående og spørger "hvad er det her?" og man kan svare "DEN skal du låne. Den er SÅ fed!" (Og så blive svinet til bagefter ;D)
Iøvrigt også velegnet til hadegaver til jul! (HelmerJ, i´m looking your way! - han gav mig engang en pakke med alkoholfri øl og en børnecykel i plastic, så jeg leder stadig efter den perfekte hævn... PM mig med forslag.. PLEASE!)