Elsker den slags crap, og det fede er, at andre ikke har dem stående og spørger "hvad er det her?" og man kan svare "DEN skal du låne. Den er SÅ fed!" (Og så blive svinet til bagefter ;D)
Hehe så sku du næsten anskaffe Steel, så skal du nok blive svinet bagefter, men den er nok lidt svær at "sælge" til vennerne bare coveret afsløre hvor bad den er.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Og fra eBay: NIGHT VISIONS 3 (1. ed, HB) - den novellesamling, hvor Clive Barkers THE HELLBOUND HEART - som blev til HELLRAISER - første gang blev trykt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#150 - Men ja, den slags film er cool at ha. Min kæreste beordrer mig også hele tiden til at sælge ud af min samling af (efter hendes mening) dårlige film. Man nænner det bare ikke rigtigt pga. deres charme. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#158 Hehe, yeah, Jon Stewart er sgu go' spas! Nu købte jeg også mest dobbelt-dvd'en for den anden skive med Triumphs udskejelser, da det sjovt nok var billigere at købe de to sammen end enkeltvis. Jeg synes, hunden er alt for sjaw!
For me to poop on! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#151 elwood 18 år siden
Hehe så sku du næsten anskaffe Steel, så skal du nok blive svinet bagefter, men den er nok lidt svær at "sælge" til vennerne bare coveret afsløre hvor bad den er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 davenport 18 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0120207/
#153 Bony 18 år siden
Votes Percentage Rating
194 6.8% 10
43 1.5% 9
44 1.5% 8
76 2.6% 7
114 4.0% 6
170 5.9% 5
246 8.6% 4
313 10.9% 3
477 16.6% 2
1,191 41.5% 1
Der er simpelthen 194 ud af 2868 stemmer der har stemt den til 10! Øhh, yes yes..!
#154 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Fik et par film noir fra en privat handel:
THE STREET WITH NO NAME
LAURA
Og fra eBay: NIGHT VISIONS 3 (1. ed, HB) - den novellesamling, hvor Clive Barkers THE HELLBOUND HEART - som blev til HELLRAISER - første gang blev trykt.
#155 Bony 18 år siden
#156 evermind 18 år siden
Late Night with Conan O'Brien: 10th Anniversary Special
+ The Best of Triumph the Insult Comic Dog
#157 filmz-Narniabæver 18 år siden
Charlotte's Tryllespind
#158 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#159 filmz-Bruce 18 år siden
Talk To Me (HD DVD)
Face Off (HD DVD)
#160 evermind 18 år siden
Hehe, yeah, Jon Stewart er sgu go' spas! Nu købte jeg også mest dobbelt-dvd'en for den anden skive med Triumphs udskejelser, da det sjovt nok var billigere at købe de to sammen end enkeltvis. Jeg synes, hunden er alt for sjaw!
For me to poop on! :D