Jeg fandt en Evolution og en Final Fantasy i Merlin i Lyngby Storcenter til 25 kr stykket. Der var en del Evolution til den pris men ikke lige umiddelbart ret mange Final Fantasy. Der var dog en del, der var mærket til 70 kr, så det kan være, at de bare ikke har fået nye prismærker på.
Modtog idag Cinderella (Rodger & Hammerstein)(R1) fra Axel... Har kun købt den af én grund: BRANDY. Jeg har en lille svaghed for hendes sprøde stemme, og da jeg havde alle hendes albums, så blev jeg også nødt til at erhverve mig denne musical. Hun synger jo godt...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#87 - Undskyld det sene svar (har været i skole og på arbejde hele dagen), men jeg købte den ved EB-Games.. Forudbestilte engang i november. Det er virkeligt en lækker boka.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det samme problem gjorde sig gældende for mig - også lige foran Merlin. Trist! Dog kom jeg hjem med "Vejen til Perdition", så der var et lille plaster på såret :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#91 filmz-Pollux 21 år siden
Der var en del Evolution til den pris men ikke lige umiddelbart ret mange Final Fantasy. Der var dog en del, der var mærket til 70 kr, så det kan være, at de bare ikke har fået nye prismærker på.
#92 filmz-712 21 år siden
Memento Limited Edition R1 - Axelmusic.dk: 110,-
#93 filmz-topmajor 21 år siden
Modtog desuden The Fearless Vampire Killers or Pardon Me But Your Teeth Are In My Neck i dag, også fra Axelmusic
#94 filt 21 år siden
#95 filmz-topmajor 21 år siden
#96 filmz-Munk 21 år siden
Taken bokaen fra CDON til 250kr
Almost Famues Bootleg Edition fra Axel til 90kr
- Steve Carell
#97 Herrguth 21 år siden
Cinderella (Rodger & Hammerstein)(R1) fra Axel...
Har kun købt den af én grund: BRANDY.
Jeg har en lille svaghed for hendes sprøde stemme, og da jeg havde alle hendes albums, så blev jeg også nødt til at erhverve mig denne musical. Hun synger jo godt...
#98 filmz-yoshimura 21 år siden
#99 dyg 21 år siden
#100 Yoda 21 år siden
Det samme problem gjorde sig gældende for mig - også lige foran Merlin. Trist! Dog kom jeg hjem med "Vejen til Perdition", så der var et lille plaster på såret :-)