Gravatar

#91 filmz-Pollux 21 år siden

Jeg fandt en Evolution og en Final Fantasy i Merlin i Lyngby Storcenter til 25 kr stykket.
Der var en del Evolution til den pris men ikke lige umiddelbart ret mange Final Fantasy. Der var dog en del, der var mærket til 70 kr, så det kan være, at de bare ikke har fået nye prismærker på.
Gravatar

#92 filmz-712 21 år siden

Band of Brothers R4 - Axelmusic.dk: 230,- (Pap slip omkring en dobbelt keep case (dog acceptable, kan kun åbnes ét sted))

Memento Limited Edition R1 - Axelmusic.dk: 110,-
Gravatar

#93 filmz-topmajor 21 år siden

#92 Bestilte så sent som igår Memento LE fra Axelmusic.

Modtog desuden The Fearless Vampire Killers or Pardon Me But Your Teeth Are In My Neck i dag, også fra Axelmusic
Gravatar

#94 filt 21 år siden

#93, det var da også på tide, du fik den bestilt. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#95 filmz-topmajor 21 år siden

#94 Ja, men bedre sent end aldrig. Der skulle lige penge på kontoen først. Livet som studerende kan være hårdt og brutalt :)
Gravatar

#96 filmz-Munk 21 år siden

Modtog idag:

Taken bokaen fra CDON til 250kr
Almost Famues Bootleg Edition fra Axel til 90kr
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#97 Herrguth 21 år siden

Modtog idag
Cinderella (Rodger & Hammerstein)(R1) fra Axel...
Har kun købt den af én grund: BRANDY.
Jeg har en lille svaghed for hendes sprøde stemme, og da jeg havde alle hendes albums, så blev jeg også nødt til at erhverve mig denne musical. Hun synger jo godt...
Gravatar

#98 filmz-yoshimura 21 år siden

Miami Vice Complete Season 1 fra Axel
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#99 dyg 21 år siden

#87 - Undskyld det sene svar (har været i skole og på arbejde hele dagen), men jeg købte den ved EB-Games.. Forudbestilte engang i november. Det er virkeligt en lækker boka.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#100 Yoda 21 år siden

Det samme problem gjorde sig gældende for mig - også lige foran Merlin. Trist! Dog kom jeg hjem med "Vejen til Perdition", så der var et lille plaster på såret :-)

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: