#46 Beklager, efter kigget i dit skatkammer, kan mit liv bare ikke gå tilbage og blive det samme som før. *snøft*
#47+48 Jo, men hvordan deler vi bokaen bagefter? Mit forslag er, at jeg snupper kisten, og I to deler filmene! OK? ( - husk, det er mig, der har kniven!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#49 - Det burde du have vidst. DVDSoon har aldrig gjort noget for at undgå told. De sender direkte fra Canada, og de skriver den reelle pris på. Burde ikke komme som en overraskelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Deres service er god, men lige som deres leveringtider (har snart ventet ½ år på den dvd derfra...) er den for langsom. Men som jeg har sagt før, så er det en god butik så længe man er indstillet på at vente (og ikke købe for dyre film)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#51 evermind 21 år siden
Beklager, efter kigget i dit skatkammer, kan mit liv bare ikke gå tilbage og blive det samme som før. *snøft*
#47+48
Jo, men hvordan deler vi bokaen bagefter?
Mit forslag er, at jeg snupper kisten, og I to deler filmene! OK? ( - husk, det er mig, der har kniven!! :)
#52 dyg 21 år siden
Shawshank Redemption (3-disc Special Edition)
#49 - Det burde du have vidst. DVDSoon har aldrig gjort noget for at undgå told. De sender direkte fra Canada, og de skriver den reelle pris på. Burde ikke komme som en overraskelse.
#53 Corgan 21 år siden
#51:
Hvis du nu er så desperat efter at få fingrene i den "cigaræske", kan du jo bare købe den via det link jeg postede i #25. :-)
#54 lagoni 21 år siden
House on Haunted Hill $7,98
Wedding Singer $13,98
Easy Rider SE $11,98
Mission To Mars $9,98
Batman: Mask of Phantasm $9,98
Dejlig butik imo :)
#55 chronaden 21 år siden
#56 nakalay 21 år siden
#57 lagoni 21 år siden
#58 chronaden 21 år siden
#59 Yoda 21 år siden
Der findes andre gode og lige så billige steder, hvor leveringen er hurtigere, og hvor de endda sender fragtfrit.
#60 nakalay 21 år siden