# 152 Glæden var dog kort for da jeg kom hjem efter at have afleveret Filt's alien hoved og været til møde, lå der en fæl regning i postkassen, så nu ryger mit alien hoved retur, så den regning kan blive betalt og kassekrediten kan blive udnyttet 100 % jubii :-/
#157 Det var trist at høre. Det er altid kedeligt med uventede regninger. :( Måske får du mulighed for at erhverve dig et Alien hoved på et senere tidspunkt.
Jeg håber ikke, at jeg får nogen uventede regninger, mit Alien hoved har det nemlig fint i samlingen, så det skulle helst ikke retur. Jeg ved dog ikke lige hvad der skulle komme af uventede regninger her, men det er vel derfor det kaldes "uventede regninger".
#151 DarkLight 21 år siden
#152 evermind 21 år siden
Crystalstar1200: Tillykke med Alien-hovedet - glæder mig til nærmest at mugne af misundelse, når du skal vise mig det!! :)
Og så modtog jeg en lille zombiefilm fra cd-wow i dag:
Undead
... glæder mig til at se den!
#153 filmz-Bruce 21 år siden
#154 filmz-topmajor 21 år siden
#155 JannikAnd 21 år siden
Niks, det kan jeg sgu ikke se...
#156 filt 21 år siden
#157 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#158 Jay El 21 år siden
Måske får du mulighed for at erhverve dig et Alien hoved på et senere tidspunkt.
Jeg håber ikke, at jeg får nogen uventede regninger, mit Alien hoved har det nemlig fint i samlingen, så det skulle helst ikke retur. Jeg ved dog ikke lige hvad der skulle komme af uventede regninger her, men det er vel derfor det kaldes "uventede regninger".
#159 21 år siden
#160 dyg 21 år siden