Gravatar

#151 DarkLight 21 år siden

Savl er sådan :)~~
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#152 evermind 21 år siden

Captain Vallo: Ja, jeg er edderman'me...! Men du må indrømme, at også du undertiden kan savne den i din samling!! ;)

Crystalstar1200: Tillykke med Alien-hovedet - glæder mig til nærmest at mugne af misundelse, når du skal vise mig det!! :)

Og så modtog jeg en lille zombiefilm fra cd-wow i dag:

Undead

... glæder mig til at se den!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#153 filmz-Bruce 21 år siden

#141 Og til dig også et "håber du vil kunne lide den" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#154 filmz-topmajor 21 år siden

Modtog Collateral 2-dics Special Edition fra cd-wow i dag
Gravatar

#155 JannikAnd 21 år siden

Niks, det kan jeg sgu ikke se...
Gravatar

#156 filt 21 år siden

Kan du ikke se at det er en masse savl, der drypper ud fra hans mund?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#157 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 152 Glæden var dog kort for da jeg kom hjem efter at have afleveret Filt's alien hoved og været til møde, lå der en fæl regning i postkassen, så nu ryger mit alien hoved retur, så den regning kan blive betalt og kassekrediten kan blive udnyttet 100 % jubii :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#158 Jay El 21 år siden

#157 Det var trist at høre. Det er altid kedeligt med uventede regninger. :(
Måske får du mulighed for at erhverve dig et Alien hoved på et senere tidspunkt.

Jeg håber ikke, at jeg får nogen uventede regninger, mit Alien hoved har det nemlig fint i samlingen, så det skulle helst ikke retur. Jeg ved dog ikke lige hvad der skulle komme af uventede regninger her, men det er vel derfor det kaldes "uventede regninger".

#159 21 år siden

158: Hvad er det for en dvd-shop hvor du kan sende åbnede ting retur, når du får uventede regninger?
Gravatar

#160 dyg 21 år siden

#159 - Ved ikke helt hvordan det er med udenlandske shops, men i dk har du 14 dages returret.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: