#161 21 år siden

Også på åbnede varer..?
Gravatar

#162 dyg 21 år siden

Ah åbnede.. Nej. Men det er det jo heller ikke i dette tilfælde. Crystalstar fik to hoveder, et til filt og et til ham selv. Og det var den til filt der var blevet åbnet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#163 filmz-principia 21 år siden

En tur forbi TP fik småpengene i portemonnaieen til at rasle - det blev til:

Superman: The Movie 25 kr.
The Lord of the Flies (1963) 10 kr.
And Now For Something Completely Different (Monty Python) 25 kr.
Dead Man Walking 25 kr.
The Man Without A Face (Mel Gibson) 25 kr.
Good Will Hunting 25 kr.
Dead Heat (YOU GO KIEFER!!) 10 kr.

og sidst men ikke mindst...

Star Wars Episode II: Soundtrack (the force is strong with you, Williams...) 10 kr.

Det er da utroligt, hvad man kan få for sølle 155 kr.!
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia

#164 21 år siden

#162: Alrightythen. Men mit spm. gik nu på 158 JayEl, der skrev "Jeg håber ikke, at jeg får nogen uventede regninger, mit Alien hoved har det nemlig fint i samlingen, så det skulle helst ikke retur", og jeg gik ud fra, at når noget indgår i en samling, så har det været åbnet. Så kan jeg vist ikke koge mere suppe på den :-)

#165 21 år siden

#163: Jeg købte også Epi. II soundtracket for en guldmønt. Det er lidt skrabet udført i forhold til Epi. I, der er bl.a. ikke CD-text på. Det er for dårligt til en tier! (Det er i øvrigt også langt fra så godt som til Epi. 1., men det er en anden sag)

PS: Lagde du mærke til, at der var forskellige covers til dem? Jeg tog et med Anakin på forsiden fra hylden, men da jeg kom hjem, havde ekspedienten lagt et i posen med Yo-Yoda (som han hedder efter sin tåbelige Yo-Yo duel med Tyranus i Epi. II)
Gravatar

#166 filmz-principia 21 år siden

#165: Jeg så soundtracket på deres hjemmeside med billedet af Yoda på forsidet, men i butikken tog jeg den med den originale plakat på forsiden. Det var heldigvis også den jeg kom hjem med. :)
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#167 dyg 21 år siden

#164 - Ah! Jeg troede dit spørgsmål var til Crystalstar :) Så skal jeg nok gå min vej igen :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#168 21 år siden

#167: No need! Som ny på sitet stiller jeg mange dumme spm., og det er rart nogen gider svare 8-}
Gravatar

#169 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 158 Næhh Det var ikke fra HMV men nogle andre jeg har kørt en sag imod og som du kan regne ud, så tabte jeg :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#170 filmz-Munk 21 år siden

Fik lige med posten:

Beauty and the Beast - Collectors Edition R2UK, købt via eBay!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: