#159 Du har ret, der er næppe nogen butikker, som vil tage åbnede varer retur. Og ja, den er åbnet. Min udtalelse var af rent hypotetisk natur, og burde nok ikke være forekommet.
Jeg har ikke noget udestående der vil kunne give mig en regning i en størrelse jeg ikke umiddelbart kunne betale uden at behøve at sælge ud af min samling.
#169 Jeg forstod det heller ikke sådan at det var HMV du skulle betale en stor regning til. Men du skrev jo at du vil lade dit Alien hoved gå retur. Og så mente jeg blot, at jeg så håber, at du får økonomisk mulighed for at lægge en bestilling ind på en andet inden de får udsolgt - forudsat selvfølgelig, at du stadig er interesseret til den tid.
Ha ha ha. Du misforstod mig vist. ;) Det var bare en anderledes måde at spørge om hvor meget du måtte "punge" ud med. He he he - nej, nu bliver det næsten for plat. ;-)
Men altså: hvor meget måtte du slippe? - hvis du vil ud med det... Helt i orden hvis du ikek har lyst.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Tak, og i lige måde... Måtte af økonomiske årsager afbestille alien head'n, men kan se at den endnu ikke er udsolgt, så overvejer om jeg skal finde finanserne frem alligevel!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#171 filt 21 år siden
#172 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#173 Jay El 21 år siden
Jeg har ikke noget udestående der vil kunne give mig en regning i en størrelse jeg ikke umiddelbart kunne betale uden at behøve at sælge ud af min samling.
#169 Jeg forstod det heller ikke sådan at det var HMV du skulle betale en stor regning til. Men du skrev jo at du vil lade dit Alien hoved gå retur. Og så mente jeg blot, at jeg så håber, at du får økonomisk mulighed for at lægge en bestilling ind på en andet inden de får udsolgt - forudsat selvfølgelig, at du stadig er interesseret til den tid.
#174 puffin 21 år siden
Re-Animator: Millennium Edition
I Spit On Your Grave a.k.a. Day Of The Woman: Millennium Edition
#175 filt 21 år siden
#176 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#177 Kalle Ferm 21 år siden
#178 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#179 Kalle Ferm 21 år siden
Men altså: hvor meget måtte du slippe? - hvis du vil ud med det... Helt i orden hvis du ikek har lyst.
#180 filmz-Munk 21 år siden
Tak, og i lige måde... Måtte af økonomiske årsager afbestille alien head'n, men kan se at den endnu ikke er udsolgt, så overvejer om jeg skal finde finanserne frem alligevel!
- Steve Carell