På vej hjem fra jobbet var jeg lige et smut på posthuset og hente en pakke fra DVDfromKorea, med pakken i tasken og spændt på at se hvad den indeholdet (havde 3 forsendelser på vej der fra) skyndte jeg mig hjem og blev glædeligt overrasket over at postbudet havde foderet min brevsprække med DVD´er og en enkelt "du har en pakke til afhentning på posthuset seddel".
Kiggede på mit ur 9 min. til lukke tid, det kan jeg godt lige nå, aldrig har jeg kørt så hurtig på min cykel (Il Tempo Gigante ville blegne ved siden af) nå men for at gøre en lange historie kort så nåede jeg det (og det viste sig at seddelen var gyldig til to pakker yes!!)
Endnu engang var det flinke postbud så venlig at vække mig.
Idag havde han to forsendelser med til mig.
Tube R2DK Infernal Affairs R2DK Samlet 55kr.
Glæden var dog stor da jeg så der var en bobbelkuvert fra DVDSoon. For endelig kunne jeg blære mig med at have GitS:SAC Vol.1 SE i ikke defekt udgivelse, hvor både OST og DTS spor er fejlbehæftet. Stor var min skuffelse dog da jeg smed OSTen i afpilleren. Trykkede track 9 ind og ikke fik den dejlige sang "Lithium Flower" ud igennem højtalerne. Istedet bragede "Home Stay" ud.
Det korte af det lange er nu at jeg har 4 af den samme udgivelse og at de alle er defekte. Jeg har næsten opgivet at få en version der ikke er fejl behæftet. Giver det dog lige en chance mere og ser om jeg ikke kan få en udgave hjem gennem nogle andre.
Producenten har erkendt at der er fejl på dem og siger at de har sendt nye ud til distribution. Men det hjælper jo ikke hvis de ikke har kaldt de gamle tilbage. Problemet ville ikke være så stort hvis bare Bandai Entertainment ville åbne deres replacement program til alle deres kunder og ikke kun US residents. Jeg ville med glæde betale de par dollar ekstra som der ville komme på i porto. Men nej de nægter. Nu prøver jeg at høre dem jeg får sendt mine ebay vare til om de vil hjælpe mig. Håber jeg lidt. Vil snart høre Motoko gå amok, med Japansk tale og i dejlig DTS lyd.
Det er forresten DVDSoon som jeg har købt den hos. De er nu meget venlige, jeg begynder også at få dårlig samvittighed over at de ikke vil have de defekte udgivelser tilbage. Sådan var det også med Grave of the Fireflies. De går næsten i panik når men spørger om de ikke snart vil have de defekte igen, bare så de kan se at jeg ikke prøver på at score mig en masse gratis udgaver.
Posten kom med en pakke fra min svigermor hjemme i US of A med bl.a. Maltin's Movie Guide og andet godt for en filmfan, så nu skal der både læse, ses og gufles :)
#181 aknot 21 år siden
Kiggede på mit ur 9 min. til lukke tid, det kan jeg godt lige nå, aldrig har jeg kørt så hurtig på min cykel (Il Tempo Gigante ville blegne ved siden af) nå men for at gøre en lange historie kort så nåede jeg det (og det viste sig at seddelen var gyldig til to pakker yes!!)
så dagens fangst.
DVDfromKorea
Silmido Limited Edition.
Shaolin Soccer Ultimate edition.
DVD Pacific
The Shining
Heavenly Creatures
Twilight Zone Vol. 5-7 (så mangler jeg kun 35 stk.)
DVDsoon
The Day The Earth Stood Still (studio Clasic udgaven)
Cdwow
A Tale Of Two Sisters (2 disk)
#182 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#183 evermind 21 år siden
Er sgu ked af, at din Alien-hoved må retur. Det lyder gement med den rudekuvert... :(
#184 filmz-Kadann 21 år siden
#165 -
Episode II soundtracket findes med 4 forskellige covers. :) Axel har haft alle 4 udgaver til omkring 30 kr. stk.
#185 Scherlund 21 år siden
Idag havde han to forsendelser med til mig.
Tube R2DK
Infernal Affairs R2DK
Samlet 55kr.
Glæden var dog stor da jeg så der var en bobbelkuvert fra DVDSoon. For endelig kunne jeg blære mig med at have GitS:SAC Vol.1 SE i ikke defekt udgivelse, hvor både OST og DTS spor er fejlbehæftet.
Stor var min skuffelse dog da jeg smed OSTen i afpilleren. Trykkede track 9 ind og ikke fik den dejlige sang "Lithium Flower" ud igennem højtalerne. Istedet bragede "Home Stay" ud.
Det korte af det lange er nu at jeg har 4 af den samme udgivelse og at de alle er defekte. Jeg har næsten opgivet at få en version der ikke er fejl behæftet. Giver det dog lige en chance mere og ser om jeg ikke kan få en udgave hjem gennem nogle andre.
#186 El vez 21 år siden
De forhandlere der har byttet dem for dig, har jo nok bare troet at det kun var den du havde fået, der var noget galt med.
#187 Scherlund 21 år siden
Det er forresten DVDSoon som jeg har købt den hos. De er nu meget venlige, jeg begynder også at få dårlig samvittighed over at de ikke vil have de defekte udgivelser tilbage. Sådan var det også med Grave of the Fireflies. De går næsten i panik når men spørger om de ikke snart vil have de defekte igen, bare så de kan se at jeg ikke prøver på at score mig en masse gratis udgaver.
#188 Yoda 21 år siden
#189 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#190 Yoda 21 år siden