Gravatar

#31 gi-jones 21 år siden

#24, #25: Ja, sorry. Jeg tænkte godt at det var en lam måde at skrive det, lige da jeg trykkede send :) Det var det så også. Men altså, ja. Memento var billig. Incredibles standard nypris.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#32 filmz-yoshimura 21 år siden

#19 Er I klar over, at dens fulde titel er: The Mysterious Yearning Secretive Sad Lonely Troubled Confused Loving Musical Gifted Intelligent Beautiful Tender Sensitive Haunted Passionate Talented Mr. Ripley? Jeg synes bare, det er en lidt vild titel.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#33 nakalay 21 år siden

#31 Du er godt klar over, at Home Entertainment sælger De Utrolige for 89 kr.? Besøg http://www.webkupon.dk/ og indtast webkoden "1074". Du får et pc-spil med i købet.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#34 Yoda 21 år siden

Men man forpligter sig desværre til at købe yderligere to film til 200,- før man kan melde sig ud, hvilket ikke just er fordelagtigt, hvis du spørger mig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 nakalay 21 år siden

#34 Nej, du binder dig ikke til noget. Læs efter. Hvis du bruger koden "1073", binder du dig rigtig nok til at købe en film til normalpris, men det er altså ikke tilfældet med koden "1074". :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#36 Yoda 21 år siden

Ja, du har ret. Jeg benyttede lejligheden til at få "De Utrolige" til en yderst fordelagtig pris. Tak for den nødvendige irettesættelse ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#37 DarkLight 21 år siden

American Splendor fra DVDsoon. Set ca 1 time. Ret anderledes end man regner med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38 wiseguy 21 år siden

#33-36 den lyder sku da næsten for godt til at være sandt. Kan vi ikke lige få en tilbagemelding, når I har modtaget jeres "De Utrolige" + meldt jer ud igen. Jeg kan se, at tilbudet løber til og med maj, så når I nu har meldt jer som forsøgskaniner, kan vi andre jo evt. hoppe på senere...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#39 Yoda 21 år siden

Du mener, hvis vi brænder nallerne, så ved du, at du skal holde dig væk ;-)

Tsk, tsk det er hårdt at være foregangsmand!
Gravatar

#40 filmz-principia 21 år siden

#38: Jeg har flere gange benyttet mig af deres velkomsttilbud og derefter meldt mig ud igen, og jeg har aldrig haft problemer med dem. Du kan roligt bestille :)
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia

Skriv ny kommentar: