Gravatar

#71 nakalay 21 år siden

#67 Du har vist helt glemt at lægge det billede af dig selv op, som du lovede. ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#72 Captain Vallo 21 år siden

Wo-hoo!
Bubba Ho-Tep - Collector's Edition
Jeg glæder mig til på lørdag!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#73 filt 21 år siden

Sådan, nu er sangen fuldendt:

"Her er Per. Postmand Per, i sin bil med sin bedste DVD. Per han stjæler pakker - DVD'er i store stakker. Postmand Per han samler jo på film.

Han kører i sin bil med en DVD, han stjæler nogle fler', helt li-mi-ted editions, og en dejlig box; han åbner den op, sætter den på... DVD er fedt!" :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#74 lagoni 21 år siden

Yesyes...

Modtog i dag "Talegaver til børn - 10 års jubilæum"
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#75 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg kender et godt pladeselskab :-) Grineren!
Gravatar

#76 evermind 21 år siden

#26+50: Mange tillykker herfra, I to!!

Altid noget at se, at storken ikke beholdt forsendelserne, så I måtte hen og sende bud efter nogle nye.

Var de små i Special Extra Lovely Edition? Jeg har hørt, at varerne fra den forhandler kommer uden cover - har dét noget på sig? Under alle omstændigheder siger noget mig, at det var udgaven med gennemtrængende DTS-lyd... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#77 filmz-yoshimura 21 år siden

#76: Det var tilmed en preorder, der dukkede op en hel uge før release datoen! Og ja, det var i "SELE" med mulighed for tilvalg af cover i lyserødt velour. Vores udgave er uden kommentarspor, men det kan være, at vi med tiden lokaliserer det som "easter egg" - jeg har i hvert fald hørt, at det skulle være en del af bonusmaterialet på den udgave ;-)

(Takker ydmygest for de venlige hilsner)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#78 lagoni 21 år siden

Åh gud, lige som man troede her ikke kunne blive mere nørdet...

:)

Tillykke med datteren, yoshimura
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#79 filmz-Bruce 21 år siden

Lille kat Emil? Jeg har altid troet han sang "med sin lille karabin!"

Tak af helvede til!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#80 filmz-Asta 21 år siden

#71 Jo,lige så snart du får et billede på....så er den sag vist uddebateret....;-)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: