Jeg modtog lidt fra choicesdirect idag: - Battle Royale (Tartan Asia Extreme) 2-disc, £17 - Go, £5 - The Longest Day / Tora! Tora! Tora! double pack, £11
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Byttede lige 50vhs og fik 160kr i bytte...hos Blockbuster.
Noget af beløbet blev så forvandlet til: 1.5L Coca Cola. 1.5L Sprite...1pose Haribo top-mix,,2stk dvd-film..The Addiction med Christopher Walken..og Kingdom Of the Blind Michael Biehn...total 105kr.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Fra Axel (på Hovedbanegården): Kai Doh Maru (man bliver jo fristet til at købe et eller andet, når man skal gå og vente på sit tog, altså)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Med hensyn til det der "Byt til nyt" i Blockbuster.. Er der nogen der ved om de også tager imod region 1 film? Der står nemlig ikke umiddelbart noget om at det skal være R2 på deres hjemmeside.
#106 - Det gør de ikke, de tager kun imod danske udgivelser. Det gjorde de i hvert fald ikke da jeg var derinde. Ved VHS tager de også kun imod danske udgivelser.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lige modtaget jurassic park trilogy japansk superbit udgave. Van Helsing 3 disc og Alexander limited 3 disc og limited 2 disc fra ebaym, og en hel masse andre som jeg ikke maa naevne i denne traad, for det er jo kun dem man har modtaget man maa naevne.
#101 El vez 20 år siden
- Battle Royale (Tartan Asia Extreme) 2-disc, £17
- Go, £5
- The Longest Day / Tora! Tora! Tora! double pack, £11
#102 filmz-Bruce 20 år siden
#103 El vez 20 år siden
#104 filmz-sparrowed 20 år siden
Noget af beløbet blev så forvandlet til: 1.5L Coca Cola.
1.5L Sprite...1pose Haribo top-mix,,2stk dvd-film..The Addiction med Christopher Walken..og Kingdom Of the Blind Michael Biehn...total 105kr.
#105 filmz-yoshimura 20 år siden
The Bride with White Hair
Fra Axel (på Hovedbanegården):
Kai Doh Maru (man bliver jo fristet til at købe et eller andet, når man skal gå og vente på sit tog, altså)
#106 filmz-Kadann 20 år siden
#107 dyg 20 år siden
#108 filmz-Kadann 20 år siden
Ok, takker. :)
#109 filmz-sanjo 20 år siden
3kr pr. film, hmm.. Måske skulle man sælge det på dba, der er der altid nogen som byder højt ;)
#110 kill the bills 20 år siden