Det var da så lidt og tillykke med Ninja Scroll i den lækkere udgave, har godt nok ikke selv set min endnu, så jeg ved ikke om selve filmen er god, men den pynter på hylden om ikke andet :)
Hvorfor tog det så lang tid? jeg kunne hente min (Silmido) et par dag efter jeg havde sendt mit svar.
har desværre ikke selv modtaget noget i dag, tror jeg nok er stadig på job og "come and See" og "Driller Killer" er på vej. så...........(krydserfingere) det kan jo være at påskeharen har været forbi min dør, på vej tilbage til påskeland.
#11 ks 21 år siden
#12 davenport 21 år siden
Lidt lindring er der jo i at modtage film, når man er syg. Den tror jeg Crystalstar kan synge med på. ;)
#13 dyg 21 år siden
Ninja Scroll - Collectors Edition.
Og jeg kom ikke til at betale told/moms, tak Aknot.
#14 Herrguth 21 år siden
Elizabeth
og
Nell
til 25 kr. stykket...
#15 MuManden 21 år siden
Fra cdwow 150,-
#16 aknot 21 år siden
Det var da så lidt og tillykke med Ninja Scroll i den lækkere udgave, har godt nok ikke selv set min endnu, så jeg ved ikke om selve filmen er god, men den pynter på hylden om ikke andet :)
Hvorfor tog det så lang tid? jeg kunne hente min (Silmido) et par dag efter jeg havde sendt mit svar.
har desværre ikke selv modtaget noget i dag, tror jeg nok er stadig på job og "come and See" og "Driller Killer" er på vej.
så...........(krydserfingere) det kan jo være at påskeharen har været forbi min dør, på vej tilbage til påskeland.
#17 Scherlund 21 år siden
Haibane Renmei Vol. 3 R4 fra Axel.
Endnu en serie som jeg kan kalde komplet. Dejligt.
#18 filmz-ataris 21 år siden
Beastie Boys Video Anthology (Criterion nr. 100) - €20
Min første Criterion dvd :)
#19 dyg 21 år siden
#20 wiseguy 21 år siden