Her er udgave #44 af tråden hvor filmnørder af alle typer samles for at vise deres nyanskaffelser frem. Havde vi været homies og nede med den fede, havde det helt sikkert involveret håndtegn, hydraulik, røvrystende ho's og bling-bling i massevis, men ak, vi må nøjes med filmrelaterede sager, hvilket nok også er for det bedste.
Jeg vil lægge ud med, 'idag modtog jeg': - Der Untergang! Platinum (lidt bling-bling er der da over det) Edition I en flot digipak fra Tyskland.
Edit: Jeg må desværre undskylde mange gange til alle elskere af guldkæder, store ringe og fjollede dollartegnsformede knojern, min udgave af Der Untergang hedder 'Premium Edition' og kan derfor naturligvis ikke kategoriseres som bling-bling.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg er en ynkelig desperat mand!!! (selverkendelse) Jeg har lige været i Netto. Kontoen er tom, jeg skulle IKKE have film!! Men der lå de!!! søde små DVD film til 25 kr. stykket. Ingen speciel gode titler, men alligevel søde små DVD film til 25 kr. stykket. Pludselig kunne jeg høre en lille stemme i mit hoved: "skal købe film!!! skal købe film!!! SKAL KØBE FILM!!!! og nu står jeg herhjemme med 4 film:
Elizabeth Rounders 54 Dr. T and the Women
Søde små DVD film til 25 kr. stykket!!!! HJÆÆÆÆÆLP somebody STOP me....
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Sidder lige nu og krammer min Simpsons Complete 5th Season (cdwow) som kom ind ad døren i morges ... og jeg er desværre syg og derfor hjemme idag ... ;D
#1 El vez 21 år siden
Jeg vil lægge ud med, 'idag modtog jeg':
- Der Untergang! Platinum (lidt bling-bling er der da over det) Edition I en flot digipak fra Tyskland.
Edit: Jeg må desværre undskylde mange gange til alle elskere af guldkæder, store ringe og fjollede dollartegnsformede knojern, min udgave af Der Untergang hedder 'Premium Edition' og kan derfor naturligvis ikke kategoriseres som bling-bling.
#2 MuManden 21 år siden
Døden klær hende
Fluernes Herre
From Hell(2 disc)
Hart's War
Kalifornia
Mystic River
Predator(2 disc)
Pulp Fiction(2 disc)
Ran
Valhalla
Ørneborgen
+ de 6 jeg købte og så med en kamerat her i Torsdags.
Papillon
Dr. Strangelove
Raging Bull(2 disc)
Easy Rider
Convoy
Secret Windows
#3 ks 21 år siden
#4 cyberzed 21 år siden
Har ikke set den men er sikker på at den skal på hylden :)
#5 filt 21 år siden
#6 Captain Vallo 21 år siden
The Incredibles og
The Serpent and The Rainbow (aka I Gravens Dybe Stille Ro =oP)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#7 filmz-thomas _h 21 år siden
Riget I + II (på tide må man sige)
Og så to geniale tømmermændsfilm
Eurotrip
Girl Next Door
#8 wiseguy 21 år siden
Men der lå de!!! søde små DVD film til 25 kr. stykket. Ingen speciel gode titler, men alligevel søde små DVD film til 25 kr. stykket. Pludselig kunne jeg høre en lille stemme i mit hoved: "skal købe film!!! skal købe film!!! SKAL KØBE FILM!!!!
og nu står jeg herhjemme med 4 film:
Elizabeth
Rounders
54
Dr. T and the Women
Søde små DVD film til 25 kr. stykket!!!! HJÆÆÆÆÆLP somebody STOP me....
#9 filmz-west 21 år siden
#10 nakalay 21 år siden