#13 Uh, jeg glæder mig. Min Jubei Ninpocho er også på vej sammen med Blood: The Last Vampire boksen (drool).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Selvom der var sparsom info da jeg bestile The Incredibles og der ikke stod noget om det, så havde jeg da regnet med at der som minimum var DTS på den og at den nok også var THX certificeret. Troede ikke at Disney/Pixar smed noget på markedet der ikke var det. Men sådan kan man jo tage så grusomt meget fejl.. :(
Edit: Glemte lige at de sænkede prisen på The Incredibles med 3$.
#21 filmz-yoshimura 21 år siden
#22 aknot 21 år siden
Ahhh...tænkte nok det var noget i den stil :)
#23 filmz-che 20 år siden
#24 chronaden 20 år siden
#25 cyberzed 20 år siden
Wyatt Earp (Special Edition)
Alian Quadrilogy
Open Range
Antitrust
Takedown
Alle fra Axel min ven :)
P.S. Tak skattefar for at give mig flere penge til film :)
#26 filmz-Kadann 20 år siden
Ahh.. endnu en der kender til den ganske ok film "Takedown". :)
#27 filmz-Pollux 20 år siden
cd-wow:
The Incredibles: Collector's Edition - Reg 3: 75 kr
Finding Nemo - Reg 2: 75 kr
Stereo Studio:
12 Monkeys - Reg 2: 50 kr
Dr. Strangelove - Reg 2: 50 kr
Selvom der var sparsom info da jeg bestile The Incredibles og der ikke stod noget om det, så havde jeg da regnet med at der som minimum var DTS på den og at den nok også var THX certificeret. Troede ikke at Disney/Pixar smed noget på markedet der ikke var det. Men sådan kan man jo tage så grusomt meget fejl.. :(
Edit: Glemte lige at de sænkede prisen på The Incredibles med 3$.
#28 cyberzed 20 år siden
#29 davenport 20 år siden
#30 elwood 20 år siden
Der er English Dolby Digital 5.1 EX og THX certified på min Incredibles da. Men din er jo også Reg3 kan jeg se.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"