Dark Fury har jeg liggende derhjemme. Jeg vil sige at alt over 50 kr. er for dyrt for den, da spilletiden ikke er specielt lang, så de 29 kr. er helt sikkert den rette pris.
Underholdningsværdien er ganske god i den og nu er jeg personligt ret vild med Peter Chungs stil, så det gør jo bare sagen endnu bedre. :)
Historien ligger, som du måske ved, mellem de to film.. den fylder ikke et voldsomt stort hul og man får lidt en følelse af at det har været meningen at lave flere film af samme længde, men for 29 kr. er jeg sikker på at du kan føle dig underholdt i de 30 min. den varer.
#121 DarkLight 20 år siden
#122 filmz-Kadann 20 år siden
Dark Fury har jeg liggende derhjemme. Jeg vil sige at alt over 50 kr. er for dyrt for den, da spilletiden ikke er specielt lang, så de 29 kr. er helt sikkert den rette pris.
Underholdningsværdien er ganske god i den og nu er jeg personligt ret vild med Peter Chungs stil, så det gør jo bare sagen endnu bedre. :)
Historien ligger, som du måske ved, mellem de to film.. den fylder ikke et voldsomt stort hul og man får lidt en følelse af at det har været meningen at lave flere film af samme længde, men for 29 kr. er jeg sikker på at du kan føle dig underholdt i de 30 min. den varer.
#123 filmz-NeoDk 20 år siden
Band of brothers 350 kr (ville så godt have den som metal box)
var i den anden lokale leje butik der fik jeg
Full metal jacket 100 kr fanmde en fed krigs film
#124 filmz-sparrowed 20 år siden
Fik
Water's edge: Daniel Baldwin
The Pavillion: Richard Chamberlain, Patsy Kensit
Stander Gang: Thomas Jane
Out For A Kill: Steven Seagal
pris = 130kr
#125 El vez 20 år siden
http://choicesdirect.com/templates/product.asp?Pro...
;)
#126 filmz-NeoDk 20 år siden
Ja men mine forældre er ikke så glade for jeg bestiler ting uden for danmark :(
#127 lagoni 20 år siden
Fik i dag en lidt forsinket fødselsdagsgave: Mystery Men
#128 pulse83 20 år siden
Alien (DC) til 109 kr.
Aliens (SE) til 109 kr.
Collateral til 69 kr.
#129 Corgan 20 år siden
Fra Fona 2000:
Laurel Canyon
The Believer
Van Helsing - 2-disc (den kostede kun 50 kr)
House of Sand and Fog
#130 ks 20 år siden