Har nu bare smidt den på hylden i første omgang. Jeg venter med at se den, til jeg finder Chronicles... til en fornuftig pris. Så indtil videre så stoler vi på Kadann ;)
#129-132 Jeg har nu også i sinde at nappe Van Helsing til en 50'er. Den skal da ses, på trods af sit elendige rygte. Hvis jeg ikke har set den, kan jeg jo ikke svine den til ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#130: Tjaa... det er muligt. Jeg har endnu ikke set den, så jeg kender kun til den via dens ringe rygte. Men med den ekstra disc som forhåbentlig omhandler skabelsen af filmens effekter (som jeg nok interesserer mig mest for), tog jeg chancen. Om ikke andet så kan den give mig en lektion i hvordan effekter ikke skal laves. ;-)
#132: Sådan har jeg det med de fleste film... det sker dog sjældent at der kommer sådan et tilbud, så jeg er nødsaget til at spendere penge på filmene. :-)
Forresten så købte jeg Touching the Void som gave til en ven. Er den værd at have i samlingen? Den koster 50 kr i Fona 2000 men indeholder kun et stereo lydspor.
#137 Det ved jeg, men den version er ikke den, der findes i Fona 2000. Jeg har endnu ikke set R1 eller R2UK til 50kr nogle steder, men jeg venter tålmodigt videre.
#131 El vez 20 år siden
;)
#132 filmz-Bruce 20 år siden
#133 wiseguy 20 år siden
Har nu bare smidt den på hylden i første omgang. Jeg venter med at se den, til jeg finder Chronicles... til en fornuftig pris.
Så indtil videre så stoler vi på Kadann ;)
#129-132
Jeg har nu også i sinde at nappe Van Helsing til en 50'er. Den skal da ses, på trods af sit elendige rygte. Hvis jeg ikke har set den, kan jeg jo ikke svine den til ;)
#134 Corgan 20 år siden
#130:
Tjaa... det er muligt. Jeg har endnu ikke set den, så jeg kender kun til den via dens ringe rygte. Men med den ekstra disc som forhåbentlig omhandler skabelsen af filmens effekter (som jeg nok interesserer mig mest for), tog jeg chancen.
Om ikke andet så kan den give mig en lektion i hvordan effekter ikke skal laves. ;-)
#131:
You know I like a good spanking! :-)
#132:
Sådan har jeg det med de fleste film... det sker dog sjældent at der kommer sådan et tilbud, så jeg er nødsaget til at spendere penge på filmene. :-)
#133:
Good point.
...
Forresten så købte jeg Touching the Void som gave til en ven. Er den værd at have i samlingen? Den koster 50 kr i Fona 2000 men indeholder kun et stereo lydspor.
#135 filmz-Bruce 20 år siden
#136 ks 20 år siden
#137 filmz-Bruce 20 år siden
anmeldelse
#138 ks 20 år siden
#139 chronaden 20 år siden
Heat Special Edition (2 Disc) (DVDcrave) AUD $12.21
American Beauty: Special Edition (DVDpacific) $9.17
Money Talks (DVDpacific) $7.10
The Emerald Forest (DVDpacific) $8.91
Office Space (EzyDVD) AUD $9.09
#140 filmz-sparrowed 20 år siden