#51 20 år siden

#22/50 - Er det ikke Roman Polanskis The Tenant? Eller er der en anden film, der hedder The Tenant? Hvis det er Polanskis, så er den da ikke ligefrem morsom... Men fremragende er den helt sikkert!
Gravatar

#52 El vez 20 år siden

Det er Polanskis :)

Men den kan fås for CAD 7,28 ved dvdsoon, knap 40kr:
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

#53 20 år siden

#52 - købte den for et år eller to siden hos axel - 'I am NOT Simone Choule' (sp?) - den er virkelig fed, så køb den, alle jer der ikke har den endnu ;).
Jeg leder i øvrigt efter 'Repulsion' til en relativ billig penge, men synes ikke den er til at støve op - nogen der ved, hvor den kan findes?
Gravatar

#54 filmz-Munk 20 år siden

Fik Tarantino Collection i studentergave, samt fandt Tornerose til 99,- i Kvikly da jeg skulle handle ind til festen..

Idag har jeg ikke fået andet end bankende tømmermænd!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#55 evermind 20 år siden

Sympathy for Mr. Vengeance - 14,95 som brugt lejefilm fra Blockbuster!

Nu er jeg spændt på at se, hvad det er, så mange har snakket om. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#56 jessup 20 år siden

Major spoiler:

#51 hans forfølgelsesvanvid er da morsomt og du skal ikke bilde mig ind at du ikke har et smil på læben da han kravler op af trapperne igen til sidst.

#57 filmz-perb 20 år siden

#12 - Hvordan er coverteksten på Monty Python-boksen? - Er der meget svensk tekst på?
Gravatar

#58 filmz-sparrowed 20 år siden

Har netop modtaget

True Lies: Uncut fra axelmusic.dk til 69.95

Ed Tv til £1.25

Shrek 3D £5.99

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

#59 20 år siden

#56 - jeg må sgu indrømme, at jeg synes, det er en af de mest forstyrrende film, jeg har set - der er i hvert fald langt mellem smilene, og jeg sidder med samme fornemmelse som i Requiem for a Dream :-/
Men sådan er vi jo tydeligvis så forskellige :)
Gravatar

#60 evermind 20 år siden

Er den danske udgivelse af True Lies da klippet? I hope not...! :S

Bortset fra det kom posten her til formiddag med

50 Movie Pack: Horror Classics (100 kr. hos Kadann Movie Entertainment, thank you! :)

... så skulle underholdningen være sikret det næste stykke tid.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: