Gravatar

#111 Yoda 20 år siden

Ja nu kan jeg da først rigtig se frem til, at min "X-files" ankommer - det bliver spændende, om der ryger told på.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#112 filmz-lbw 20 år siden

#105 Det er aldrig er da slet ikke for tidligt at komme i julehumør! ;D (Axel havde dem på tilbud... jeg har kigget på dem de sidste to år, men gad ikke give 200 kr. for dem). Nu mangler jeg bare Fars Fede Juleferie!
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#113 HeavyClaus 20 år siden

Spider-Man Superbit fra loaded 24 7 til en 9.99£ :)
Gravatar

#114 McPeter 20 år siden

En Medion 8-i-1 fjernbetjening (MD40609) med baggrundsbelyst touchscreen til 299,- fra Aldi... Så nu har jeg én remote til TV, DVD, VCR, Anlæg, CD-spiller! Det fede er at den kan lære funktioner som ikke allerede er forprogrammerede ved at man 'skyder' den i røven med sin gamle fjernbetjening et par sekunder! Så kan den lære det! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#116 filmz-yoshimura 20 år siden

Apropos told og moms på cdwow-varer, er der så nogen af jer, der har kontaktet cdwow angåede dette? Det er måske et dumt spørgsmål, men det er ikke, fordi I har bestilt fra deres Hongkong-site, vel? Nuvel, jeg har i hvert fald skrevet til dem, så hvis ingen andre har hørt fra dem, så poster jeg lige deres svar.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#117 Yoda 20 år siden

Ser frem til at læse, hvad de skriver!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#118 Yoda 20 år siden

Jeg har netop selv modtaget "X-files - season 1" fra cd-wow, og det lader ikke til, at den har været i fingrene på en toldbetjent!
Gravatar

#119 Yoda 20 år siden

Glemte helt at skrive, at jeg samtidig fik "X-files - season 2" fra Axelmusic - det tegner til at blive en god dag :-)
Gravatar

#120 filmz-Bluhm 20 år siden

Hvor meget er toldgrænsen på? Har fået en film hjem fra CD-wow til 10.49 pund og jeg skal betale 88 kr i told?

Skriv ny kommentar: