Idag: Ghostbusters II r3 Transformers The Movie r2 Alle fra cdwow.
Sjovt nok blev alle 3 film bestilt samtidig. Det vidste sig da også at de 2 jeg har fået idag havde grønne klistermærker på hvor der stod "lukket efter toldkontrol".
Filmene er sendt fra Hong Kong, er vel derfor de er blevet kontrolleret.
#107 Jep, en del pakker er blevet sendt fra Hong Kong i det sidste stykke tid. Jeg modtog selv 2 film afsendt fra Hong Kong i dag - begge tjekket for told, men til alt held også begge under toldgrænsen.
Det er dog foruroligende efter min mening, og jeg er personligt nervøs for de andre pakker, jeg har på vej fra cd-wow - de er alle over toldgrænsen.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#101 SpielbergFreak 20 år siden
12 Monkeys - Special Limited Edition 99 kr
Billy Bathgate (Mafia film med Dustin Hoffman, Bruce Willis og Nicole Kidman) 69 kr
Begge fra DVDoo.dk
#102 filmz-Le Samouraï 20 år siden
Jeg kan huske, at jeg har set den på DR som barn først i 1980erne og har været vildt skræmt af den. Så det bliver sikkert et sjovt gensyn.
#103 filmz-Bruce 20 år siden
Arahan - Korean DTS version
Ghost Story
Panic Room
#104 filmz-lbw 20 år siden
Mickey's Magiske Jul
Mens Vi Venter På Jul
Peter Plys - Juleferie
(Alle R2 / 119,95 kr)
#105 DarkLight 20 år siden
Arrrgh! Ikke allerede i September! :)
#106 filmz-JakobL 20 år siden
Idag: Ghostbusters II r3
Transformers The Movie r2
Alle fra cdwow.
Sjovt nok blev alle 3 film bestilt samtidig. Det vidste sig da også at de 2 jeg har fået idag havde grønne klistermærker på hvor der stod "lukket efter toldkontrol".
Filmene er sendt fra Hong Kong, er vel derfor de er blevet kontrolleret.
#107 ks 20 år siden
#108 nakalay 20 år siden
Det er dog foruroligende efter min mening, og jeg er personligt nervøs for de andre pakker, jeg har på vej fra cd-wow - de er alle over toldgrænsen.
#109 filmz-Pollux 20 år siden
Min havde også været en tur igennem tolden..
#110 ks 20 år siden