Gravatar

#131 HeavyClaus 20 år siden

Spider-Man 3 disc deluxe fra cd wow Hong Kong... Som desværre har været gennem tolden med 88kr oveni... :( De får lige en mail herfra...
Gravatar

#132 Zelle 20 år siden

Ghostbusters R3
Ghostbusters 2 R3
The Eye (dts) R0
Alle fra cd-wow... Ghostbusters og The Eye havde været stoppet i tolden...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#133 filmz-Pollux 20 år siden

Any Given Sunday til 50 kr fra cd-wow.. Også sendt fra Hong Kong og med det der grønne mærke bagpå.. Nu må de lige stramme lidt op på de der postruter de har..
Gravatar

#134 ks 20 år siden

Det må i hvert fald være i deres interesse at fixe deres postruter, overvej hvor mange kunder de ville miste hvis de ikke sendte via EU.
Gravatar

#135 lagoni 20 år siden

Så fik jeg lige en gratis film fra The Sun og Play.com: Wim Wenders' "Paris, Texas"
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#136 Yoda 20 år siden

Det lader til, at jeg er den eneste i dag, der har været så heldig ikke at være blevet stoppet i tolden!

Måske fordi min pakke kom fra Douglas, og ikke Hong Kong.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#137 filmz-Le Samouraï 20 år siden

#136 - Jeg fik også en fra Douglas i går. Jeg krydser godt nok fingre for, at min Slacker (Criterion), der lige er blevet afsendt, kommer samme vej.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#138 El vez 20 år siden

Et par gratis film fra The Sun/play.com til mig også:
- Paris, Texas
- Mona Lisa
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#139 Morbid 20 år siden

#138 Gratis? Paris, Texas? HVORDAN FIKSER JEG !?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#140 El vez 20 år siden

#139 - Det var noget man kunne skrive sig op til i en meget kort periode, det sluttede for et stykke tid siden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: