#53 Den vil jeg også have fat i. Er det alle Fötex'er, der har den, og er det kun i denne uge? I så fald er det lidt surt, at jeg er i Stockholm, men man kan jo ikke få det hele ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hmm... Ved det ærligt talt ikke, men jeg tror også, at Bilka har dette tilbud. Den Føtex jeg købte den i, var i Frihedens Butikscenter v. Friheden Station, Hvidovre. Hvis du kender nogen, der bor i nærheden, kan du vel få dem til at købe dem for dig...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#41 Kan godt følge dig. Home Alone 1 og 2 er to rigtig gode julefilm, og sammen med Christmas Vacation kan man rigtig komme i julestemning. Sådan har jeg det i hvert fald.
#43 Jeg vil give dig helt ret. 3'eren er ikke noget værd at samle på. Jeg vil til en hver tid holde på, at de to første film er og bliver de bedste. Jeg har kun 1'eren og 2'eren og det har jeg det fint med.
#45 Jeg viste heller ikke der var en 4'er, men kunne ikke forestille mig den er bedre end 3'eren, så føler ikke jeg er gået glip af noget.
#51 dyg 21 år siden
Army Of Darkness R3
Nightmare Before Christmas Special Edition
#52 filmz-bullseye 21 år siden
#53 JannikAnd 21 år siden
#54 filmz-yoshimura 21 år siden
#55 JannikAnd 21 år siden
Hmm... Ved det ærligt talt ikke, men jeg tror også, at Bilka har dette tilbud. Den Føtex jeg købte den i, var i Frihedens Butikscenter v. Friheden Station, Hvidovre. Hvis du kender nogen, der bor i nærheden, kan du vel få dem til at købe dem for dig...
Stockholm? - Det forklarer jo dine ø'er...
#56 filmz-yoshimura 21 år siden
#57 nakalay 21 år siden
#58 filmz-arf 21 år siden
#43 Jeg vil give dig helt ret. 3'eren er ikke noget værd at samle på. Jeg vil til en hver tid holde på, at de to første film er og bliver de bedste. Jeg har kun 1'eren og 2'eren og det har jeg det fint med.
#45 Jeg viste heller ikke der var en 4'er, men kunne ikke forestille mig den er bedre end 3'eren, så føler ikke jeg er gået glip af noget.
#59 JannikAnd 21 år siden
Tror bestemt heller ikke, at vi går glip af noget...
#60 evermind 21 år siden
Hm, jeg er åbenbart ikke den eneste, der slutter Ash-cirklen lidt sent? ;)