Queen, Live at Wembley, DTS spor. Fuck hvor var Freddie Mercury en stor performer.
Elvis Presley, The 68 Special. Og så er der vist ingen tvivl om, hvem der er kongen. Manden var ikke kun urealistisk smuk i denne koncert, hans stemme er simpelthen personificeret R'n'B.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#97 - Ka' du så løbe ned og bestille originalen (Spoorloos). Den er langt bedre. :-)
Jeg har fået Pulp Fiction CE (R1) fra Axel og Videodrome (Criterion) fra CD-WOW. Det er vist de to første dvd'er, jeg har købt i en måned! Mit VISA-kort havde også rysteture den første uges tid. :-D
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#101 Yoda 21 år siden
Nu venter jeg med længsel på "Magnum - Seson 1" - ligeledes fra Axel.
#102 chronaden 21 år siden
the mummy collection
fra hmv:
deer hunter
robin hood pot
one flew over the...
#103 dyg 21 år siden
Kill Bill vol. 2 (Nu kunne jeg ikke undvære den længere)
The 36th Chamber of Shaolin
Og så rundede jeg de 200.
#104 filmz-Bruce 21 år siden
Elvis Presley, The 68 Special. Og så er der vist ingen tvivl om, hvem der er kongen. Manden var ikke kun urealistisk smuk i denne koncert, hans stemme er simpelthen personificeret R'n'B.
#105 El vez 21 år siden
#106 Yoda 21 år siden
Go' service fra Axelmusic :-)
#107 The Insider 21 år siden
#108 filmz-Bruce 21 år siden
#107 Nummer 1000?!?!?! Du har 1000 dvd'ere?!?!?!
#109 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Jeg har fået Pulp Fiction CE (R1) fra Axel og Videodrome (Criterion) fra CD-WOW. Det er vist de to første dvd'er, jeg har købt i en måned! Mit VISA-kort havde også rysteture den første uges tid. :-D
#110 The Insider 21 år siden