Gravatar

#31 HeavyClaus 21 år siden

ikke for at ødelægge din glæde men er den pulp fiction ikke censureret? Bare for din egen skyld hvis du skal nå at afbestille, hvid du da ikke er ligeglad med den slags :)
Gravatar

#32 Zelle 21 år siden

Det er den klassiske diskussion som handler om ½ eller 1 sekund når han stikker sprøjten i armen... Det er lidt ærgeligt jo, men man ska da være rimelig hardcore fan for at købe en anden (og dyrere?) udgave bare for det!?!
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#33 The Insider 21 år siden

#30, for øvrigt ser de danske Superman-kopier desværre absolut horrible ud.
War. War never changes.
Gravatar

#34 El vez 21 år siden

#30,31,32 Det drejer sig om 3sek, og ja, det stinker. Den danske udgave er ikke censureret, så det behøver ikke blive en specielt dyr fornøjelse, den er bare ret skrabet mht ekstramateriale.

Mht Superman har de på cd-wow haft den britiske 2-disc SE til omkring £5 fra tid til anden.

Idag købte jeg:
- K-Pax
- P.I.S.
- Håndbog For Vakse Galakseblaffere (godtnok en vild oversættelse :p)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#35 filmz-ataris 21 år siden

Tror jeg vil ha' anskaffet 'Classic Collection'-versionen af Pulp Fiction. Har den danske, men ja ekstramterialet er ret begrænset. Derfor går jeg også efter den ultimative udgave (som jeg er ret sikker påd et er) så jeg ikke behøver købe flere :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#36 evermind 21 år siden

#34: Yay, P.I.S. forever!! ( - jeg ved godt, at jeg har kommenteret på P.I.S. et utal af gange, men den serie gør mig altid så glad... du er en stand up-guy, El vez. ;)
-
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#37 filmz-thomas _h 21 år siden

bah... hmmm der er nu meget lækkert ekstramateriale med på den dvd, men irriterer mig grænseløst at den er cencureret. 1 2 3 afbestil :S

Mht. til Superman, er transferet SÅ horribelt en VHS kopi ville være lige så god?? Screenshot evt.?
Gravatar

#38 The Insider 21 år siden

#37, en bare halvgammel VHS kopi ser bedre ud. At optage filmen fra fjernsynet ville også være et bedre alternativ. Jeg har ikke længere de to danske DVD-udgaver af de første to Superman film, eftersom jeg hurtigt skilte mig af med dem og erhvervede mig de glimrende engelske udgaver af begge, så jeg kan desværre ikke grabbe nogle screenshots. Men jeg kan tydeligt huske, at billedet især var meget uskarpt, og at der endda et par gange fremkom linier på billedet og at skærmen blev helt sort et helt sekund et par gange i løbet af etteren.
War. War never changes.
Gravatar

#39 filt 21 år siden

#38, typisk On Air.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#40 Yoda 21 år siden

Vendte hjem fra Prag i går med bl.a. "Band of Brothers" til 600 koruna eller ca. 150 danske kroner - billigt :-)

Jeg kom hjem til en kæmpe stak reklamer, hvoraf Bilka annoncerede med den nye "Asterix" box til 399 kroner, så den tager jeg ud og henter hjem til samlingen.

Ellers har jeg just bestilt "Star Trek The Origibal Series" Seson 1" - glæder mig som et barn, til den kommer :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: