Hedebølge kurres ved at gå i TP, så det gjorde jeg.
Hamilton: Peter Stormare i herlig Actionbrag, og så er Mark Hamill ret fed som Bad Guy, self. slår det ikke hans rolle som en hvis Lilla klædt person 8-)
Hidalgo: Nu må jeg sku lige få den film set.
Hudson Hawk: 15th Anniversary, nu med en smiley over hende hvis navn vi ikke nævner.
The Chronnicles of Riddick Dir. Cut: Har hørt den ikke sku være så god igen, men jeg kan jo ikke udtale mig om film jeg ikke har set, Pitch Black var hvertfald fed synes jeg.
Og sidst lidt øjene Jane Fonda i Barbarella: Queen of the Galaxy Mange år siden jeg så den, så nu skal den lige genopfriskes.
Nå ja ved Lone tower Visuals mødet igår havde produceren lige to film han havde fået dobblet op på, så jeg fik også I Robot, og Bad Taste.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 jamen så vil jeg da se frem til at se Riddick i weekenden.
med henyn til Jane Fonda ( det hurtiger at skirve hehe) Det var bare en billig udgave, ved ik om der findes andre , men 50 kr. så det var til at overkomme, det var ren impuls køb.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er fuldstændig vild med den lige på nær hende hvis navn vi ikke nævner.
lidt om historien:
Eddie Hawkins, called Hudson Hawk has just been released from ten years of prison and is planning to spend the rest of his life honestly. But then the crazy Mayflower couple blackmail him to steal some of the works of Leonardo da Vinci. If he refuses, they threaten to kill his friend Tommy.
Det er en anderledes langt ude, Action film, med meget skæve karakter, f.eks. David Caruso som Kit kat, en mand der kun komunikere ved hjælp af små visit kort med tekst på.
100 kr. er ikke noget der ødelægger ens økonomi, så jeg vil da sige go for it, bare være klar på at sætte en smiley på hende hvis navn vi ikke nævne da hun desværre er at finde på coveret 8-)
et klip siger mere en to ord
[url=
#151 elwood 18 år siden
Hamilton:
Peter Stormare i herlig Actionbrag, og så er Mark Hamill ret fed som Bad Guy, self. slår det ikke hans rolle som en hvis Lilla klædt person 8-)
Hidalgo:
Nu må jeg sku lige få den film set.
Hudson Hawk:
15th Anniversary, nu med en smiley over hende hvis navn vi ikke nævner.
The Chronnicles of Riddick Dir. Cut: Har hørt den ikke sku være så god igen, men jeg kan jo ikke udtale mig om film jeg ikke har set, Pitch Black var hvertfald fed synes jeg.
Og sidst lidt øjene Jane Fonda i Barbarella: Queen of the Galaxy
Mange år siden jeg så den, så nu skal den lige genopfriskes.
Nå ja ved Lone tower Visuals mødet igår havde produceren lige to film han havde fået dobblet op på, så jeg fik også I Robot, og Bad Taste.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 filmz-Kadann 18 år siden
Well. Jeg kan gode lide Riddick, ganske fin omgang sci-fi, specielt DC. :)
Hvor meget gav du for Barbarella?
#153 elwood 18 år siden
med henyn til Jane Fonda ( det hurtiger at skirve hehe)
Det var bare en billig udgave, ved ik om der findes andre , men 50 kr. så det var til at overkomme, det var ren impuls køb.
#154 dyg 18 år siden
Return Of The King Giftset
#155 McPeter 18 år siden
#156 elwood 18 år siden
Jeg er fuldstændig vild med den lige på nær hende hvis navn vi ikke nævner.
lidt om historien:
Eddie Hawkins, called Hudson Hawk has just been released from ten years of prison and is planning to spend the rest of his life honestly. But then the crazy Mayflower couple blackmail him to steal some of the works of Leonardo da Vinci. If he refuses, they threaten to kill his friend Tommy.
Det er en anderledes langt ude, Action film, med meget skæve karakter, f.eks. David Caruso som Kit kat, en mand der kun komunikere ved hjælp af små visit kort med tekst på.
100 kr. er ikke noget der ødelægger ens økonomi, så jeg vil da sige go for it, bare være klar på at sætte en smiley på hende hvis navn vi ikke nævne da hun desværre er at finde på coveret 8-)
et klip siger mere en to ord
[url=
#157 Yoda 18 år siden
#158 JannikAnd 18 år siden
Toshiba HD-E1
... and I lived happily ever after.
#159 chronaden 18 år siden
fuldstændig enig, herlig film pånær "the one we dont mention" ^^
#160 filmz-Kadann 18 år siden
Boys don't cry
Gone with the Wind 4-disk