I dag modtog jeg en pakke fra Play, der var sendt over Tyskland. Dermed kunne den ikke fortoldes. Til gengæld stod der, at den skulle til Jersey, hvis den skulle sendes retur. Er der nogen, der har oplevet det samme? Er Play måske begyndt at sende over Tyskland for at undgå bøvl med toldvæsenet?
I mandags modtog jeg en pakke, der var sendt direkte fra Jersey, så det er åbenbart ikke alle forsendelser, de sender over Tyskland. Men det ville da være rart, hvis de begyndte på det.
Af de klip jeg valgte at kigge på var billedet en noget blandet affære. Nogle sekvenser var fantastisk flotte, specielt scener med det farverige natteliv i Tokyo. Andre scener var direkte skuffende, og ikke langt fra en normal SD-DVD i kvalitet. Lyden skal jeg ikke kunne udtale mig særligt meget om. De bidder jeg hørte lød fint. Men umiddelbart er det jo ikke en film med særligt bombastiske lydmuligheder, så jeg tvivler på at der er særligt meget at hente på den konto. Skal nok vende tilbage med en mere fyldestgørende anmeldelse af billed og lyd (hvis jeg husker det), når jeg får den set ordentligt igennem. :)
Igår: SE W880i (Gave fra damen) Chimaira - Resurrection Inkl. bonus DVD (TP) Optakt til koncert den 28/6 Alphabeat - Alphabeat (TP) (Gave til damen) Justin Timberlake - Justified (TP - 49,-) Pga. koncert den 23/6 Grease (TP - 20,-) An Eye For Horror (TP - 10,-)
Idag: Lady Vengance (Play.com)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#141 mr gaijin 18 år siden
I mandags modtog jeg en pakke, der var sendt direkte fra Jersey, så det er åbenbart ikke alle forsendelser, de sender over Tyskland. Men det ville da være rart, hvis de begyndte på det.
#142 filmz-Kadann 18 år siden
I will :)
#143 JannikAnd 18 år siden
#144 El vez 18 år siden
#145 Benway 18 år siden
#146 Steve 18 år siden
Any Given Sunday
#147 pulse83 18 år siden
Af de klip jeg valgte at kigge på var billedet en noget blandet affære. Nogle sekvenser var fantastisk flotte, specielt scener med det farverige natteliv i Tokyo. Andre scener var direkte skuffende, og ikke langt fra en normal SD-DVD i kvalitet. Lyden skal jeg ikke kunne udtale mig særligt meget om. De bidder jeg hørte lød fint. Men umiddelbart er det jo ikke en film med særligt bombastiske lydmuligheder, så jeg tvivler på at der er særligt meget at hente på den konto. Skal nok vende tilbage med en mere fyldestgørende anmeldelse af billed og lyd (hvis jeg husker det), når jeg får den set ordentligt igennem. :)
#148 JannikAnd 18 år siden
#149 filmz-Kadann 18 år siden
Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl BD
The Batman vs Dracula
Fra CDon:
La Haine HD DVD
#150 Bony 18 år siden
SE W880i (Gave fra damen)
Chimaira - Resurrection Inkl. bonus DVD (TP) Optakt til koncert den 28/6
Alphabeat - Alphabeat (TP) (Gave til damen)
Justin Timberlake - Justified (TP - 49,-) Pga. koncert den 23/6
Grease (TP - 20,-)
An Eye For Horror (TP - 10,-)
Idag:
Lady Vengance (Play.com)