Gravatar

#71 Muldgraver 11 år siden

Ah, lækkert, der er knagme også nogle gode bøger i den. Har du nogle favoritter?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#72 Riqon 11 år siden

#71 - Svært at vælge ;) Holder dog meget af Første Mosebog.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#73 Muldgraver 11 år siden

Forståeligt, på begge dele :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#74 OxxY 11 år siden

Skeloboy (64) skrev:
Har lige besluttet mig for at begynde på Mordheim - et figurspil...bare fordi, jeg ikke bruger tid nok på andre nørdeting :)

Det er sku også en tidsrøver :D Og hvis i er vandt til hele det med at holde styr på bloodbowl hold, så burde nogen warbands jo også være til at hitte rede i.
Gravatar

#75 inflector 11 år siden

@skeloboy

Så har jeg fået prøvet Twillight Struggle og har selv indkøbt Race to the Galaxy. Begge spil falder bestemt i min smag. Hvor Twillight Struggle er mere traditionelt brædtspil hvor man kan udtænke stragetegier fra gang til gang, men som dog ikke altid holder fordi man overdænges med de falske kort. Så er Race to to the Galaxy mere tilfældigt og man er nød til at overveje sin taktik fra spil til spil, med utroligt mange muligheder. Det er også rart at man ikke skal være så mange til de pågældende spil, det er efterhånden svært at samle en 5-6 mand til at spille. Tak for anbefalingerne :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#76 Alex- 11 år siden

For et par dage siden begyndte jeg at spille Pokemon på min DS igen. Købte Black 2 ved dets udgivelse men fik aldrig spillet det. Da jeg så hørte at der kommer et nyt i Q3-4 2013, som bliver i fancy 3D (slut med pixelfigure), besluttede jeg mig for at tage DS'en frem igen. Ved ikke hvorfor jeg stoppede til at begynde med da det er et rigtig fint spil.
Derudover modtog jeg også et EOTech holographic sight fra eBay den anden dag. Jeg er dog ekstremt sjældent ude og skyde, det er mere på hobby basis. :)
Ellers gamer jeg lige pt mest Black Ops 2 på PS3, men skal snart i gang med Medal of Honor Warfighter igen, fantastisk spil.
Gravatar

#77 MOVIE1000 11 år siden

#76 uh savner næsten de gode gamle pokemon dage, samlede kort og spillede gameboy med/mod kammeraterne, og især Nintendo 64 spillet Pokemon Stadium mener jeg det hed.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#78 OxxY 11 år siden

inflector (75) skrev:
@skeloboy

Så har jeg fået prøvet Twillight Struggle og har selv indkøbt Race to the Galaxy. Begge spil falder bestemt i min smag. Hvor Twillight Struggle er mere traditionelt brædtspil hvor man kan udtænke stragetegier fra gang til gang, men som dog ikke altid holder fordi man overdænges med de falske kort. Så er Race to to the Galaxy mere tilfældigt og man er nød til at overveje sin taktik fra spil til spil, med utroligt mange muligheder. Det er også rart at man ikke skal være så mange til de pågældende spil, det er efterhånden svært at samle en 5-6 mand til at spille. Tak for anbefalingerne :)

når du begynder at blive træt af race, så opgrader med en expansion eller to, de giver extra startverdener, delmål der giver point etc. Kan klart anbefales.

Hvor krigspræget er twilligt struggle`? Vil mega gerne have det, men min sædvanlige 2 personers makker (kæresten) er ikke totalt vild med "slå ting ihjel" spil :)
Gravatar

#79 Skeloboy 11 år siden

OxxY (78) skrev:
Hvor krigspræget er twilligt struggle`? Vil mega gerne have det, men min sædvanlige 2 personers makker (kæresten) er ikke totalt vild med "slå ting ihjel" spil :)

Man slår som sådan ikke ting ihjel, men man fjerner modstanderens indflydelse i landet - og det er det hele spillet går ud på: man har en masse lande, hvor man har indflydelse, og det skal modstanderen fjerne.

inflector (75) skrev:
@skeloboy

Twiligt Struggle handler meget om damage-kontrol.

Jeg har spillet en del Race For The Galaxy, og taktikken er lidt dybere, end det lige ser ud til. Og som OxxY også siger, så kan du sagtens købe udvidelser. Lad dog være med at bruge Take Over-reglerne, de er ikke så gode.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#80 OxxY 11 år siden

Skeloboy (79) skrev:
Lad dog være med at bruge Take Over-reglerne, de er ikke så gode.

Det er ikke den bedste regel i spillet, men de er langt fra at være i stykker syntes jeg.

Skriv ny kommentar: