Gravatar

#61 BN 11 år siden

Åkepool (60) skrev:
Jeg kan godt forstå du ikke gør dig de store forhåbninger, for var det 1300-1400 acts der var tilmeldt?

Jeps. 1400. :-)

Åkepool (60) skrev:
Hvordan bliver de deltagende bands valgt? Er det afstemning eller en fagjury fra P3?

Det er en fagjury, men ikke kun bestående af folk fra P3. Jeg citerer lige fra karrierekanonens hjemmeside:

"en nøje udvalgt jury, som består af musikkyndige personer fra P3, P6 BEAT, KODA, Bandakademiet og Smukfest."

Vi for vores vedkommende bruger bare alle radiokanaler i hele verden til at få spillet vores musik. Og her er KarriereKanonen med dertilhørende radiokanaler en af mulighederne.

Men det, vi i virkeligheden nok først og fremmeset burde satse på, men som i første omgang koster lidt, er at en international producer (der har arbejdet med de helt store) har tilbudt at mixe og promovere vores musik. Problemet er bare, at vores økonomi reelt ikke ligefrem skriger på økonomiske satsninger. ..... Men igen: De penge kan naturligvis ende med at blive tjent ind igen. Det er et forbistret dilemma!!!! :-/
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#62 Åkepool 11 år siden

BN (61) skrev:
Det er et forbistret dilemma!!!! :-/

Ja det er det. At bruge en masse penge, som man måske, måske ikke får tilbage og måske kan få tilbage tifold.

Har du lyst til at nævne navnet på produceren? (det har du nok ikke, for så havde du vel gjort det).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#63 BN 11 år siden

Åkepool (62) skrev:
Har du lyst til at nævne navnet på produceren?

Har lige sendt dig en PM.

Jeg vil ikke nævne ham her, eftersom det jo ikke er sikkert, at samarbejdet bliver til noget. Og det skulle nødig opsnappes af nogen og blæses op til noget, det ikke er.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#64 Skeloboy 11 år siden

Har lige besluttet mig for at begynde på Mordheim - et figurspil...bare fordi, jeg ikke bruger tid nok på andre nørdeting :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#65 MOVIE1000 11 år siden

Jeg nyder også at samle puslespil med en film i baggrunden, så flyver tiden bare deruda. Som teenager lavede jeg et par videoer til youtube, men har ikke rigtig haft lyst til at lave mere, selvom ideene er der.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#66 HelmerJ 11 år siden

link or it didnt happen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#67 inflector 11 år siden

#64 Vi stoppede også hurtigt med Illuminati igen, det blev hurtigt for trivielt. Railroad Tycoon har dog ret høj genspilsværdi(?!). Tak for input vedrørende dine ynglings brædtspil, jeg vil i hvert fald kigge nærmere på et par stykker af dem. Twillight struggle har en af mine venner købt, det ser jeg frem til at prøve.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#68 Riqon 11 år siden

Sikke da en hyggelig lille tråd.

Til hverdag nørder med diverse humanistiske fag. Retorik-studierne fylder selvsagt en del i øjeblikket. Teologi og bibelsk litteratur er jeg altid mere eller mindre optaget af. Psykologi er jeg også meget interesseret i og har læst flere bøger om tænkning og om social psykologi. Derudover lytter jeg til lydbøger fra Audible og læser om alt muligt på min Kindle.

Jeg spiller ikke computerspil og læser ikke tegneserier, hører næsten ikke musik og har skruet væsentligt ned for tv-serieforbruget. :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#69 Muldgraver 11 år siden

Riqon (68) skrev:
bibelsk litteratur

Hvad betyder "bibelsk litteratur"?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#70 Riqon 11 år siden

Bibelen. Jeg kan bare godt lide at fremhæve, den er litterær. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: