Gravatar

#91 filmz-yoshimura 19 år siden

#90 Jeg foretraekker Baenken frem for Arven, men de er begge to suveraene.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#92 ks 19 år siden

Jeg skal også have købt Bænken, selvom jeg ikke husker den som værende helt på højde med hverken Arven eller Drabet, men nu må vi se. Per Fly er i hvert fald røget direkte i top af min liste over nutidens bedste danske instruktører.
Gravatar

#93 filmz-saku 19 år siden

har lige set

Sex is zero (koreansk teen film, for vulgær for mig men er da klasser bedre end amerikansk lort, som road trip og american pie)

bubba ho-tep (pudsig film bedre end det meste man ser fra USA)

Gravatar

#94 filmz-Bruce 19 år siden

24 timer - sæson 3
Stadig topkvalitet for en TV serie, men når ikke toppen fra de to tidligere sæsoner. Det politiske spil er ikke nær så spændende som i sæson to.

Film: 7.5/10

Alias - sæson 1
Jennifer Garner som undercover agenten Sydney Bristow i organisationen SD-6. En serie som bliver bedre for hvert afsnit. Personligt synes jeg bedst om historien omkring Sydney og hendes far og de små episoder, når den lille dværg wizard i SD-6 skal præsentere nye opfindelser. Der er altid nye missioner i hvert afsnit, men det bliver dog hurtigt trivielt at se Jennifer med 117 parykvariationer og nye gimmicks til at fuldføre disse. Ikke på højde med 24, men god underholdning.

Film: 7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#95 filt 19 år siden

#94, se Alias - Season 2, der forsvinder meget af det trivielle, især pga. Lena Olin.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#96 filmz-Bruce 19 år siden

Alias
Fik set Alias sæson 1 færdig og er positivt overrasket. Der skete en gevaldig udvikling fra afsnit 10-20, som satte serien i et højere gear. Den lidt lette underholdningsform, de Bond agtige missioner og det kække privatliv, forsvandt som dug for solen og en hel anden karakterudvikling, et mere sammenhængende plot og ikke mindst spændende sammenhæng mellem missionerne, brød frem. Ron Rifkin som Arvin Sloane (leder af SD-6), er et uhyre positivt bekendtskab. Han er umådeligt intens og udtryksfuld uden ord. Det samme er Victor Garber som Jack Bristow.

Eftersigende skulle hele sæson to være på dette niveau, så jeg ser frem til 4-5 meget spændende aftener :)

Sæson 1: 8/10
Gravatar

#97 filt 19 år siden

#96, sæson 2 er ikke bare lige så god som sidste del af 1. sæson... den er bedre. Den sammenhæng mellem missioner og afsnit du snakker om, fungerer endnu bedre i sæson 2 end i sæson 1, særligt pga. Lena Olins mystiske karakter. Arvin Sloane et positivt bekendtskab? You haven't seen anything yet! ;)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#98 filmz-Bruce 19 år siden

#97 Positivt i måden han udfylder sin rolle :)
Gravatar

#99 Vestas 19 år siden

#96+97: Og så er der gæsteoptræden af Faye Dunaway, Rutger Hauer, Ethan Hawke, Christian Slater og David Carradine i Alias sæson 2!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#100 myggen 19 år siden

Hvor må de være desperate efter penge/opmærksomhed, for at gider medvirke i sådan noget bras*

*: Disclaimer: Forfatteren af dette indlæg har kun set 3 afsnit af Alias.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: