Gravatar

#21 Highland Park 12 år siden

Hvorfor er det så vigtigt, at det er et sjældent navn?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 tiany 12 år siden

Kruse (7) skrev:
Artemis!

Jeg tror den falder for kriteriet med sjældne navne og det er altså et pigenavn :D

Valar morghulis
Gravatar

#23 Nicki52 12 år siden

Er Artemis Fowl ikke en dreng.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#24 tiany 12 år siden

Highland Park (21) skrev:

Det skal netop ikke være for sjældent.
Jeg deler selv kun navn med 6 andre i DK (en stigning på 2 siden 2011) og selvom jeg er glad for mit navn i dag, så har det ikke altid været sjovt under min opvækst.

Jeg spurgte faktisk min mor, fornyeligt, hvorfor jeg havde fået sådan et navn, når min søskende hedder noget normalt. Men det kunne hun ikke rigtig svare på, de var vist bare løbet tør for ideer da de nåede barn nr. 4 :D

Men derfor skal mine egne børn netop ikke hedder noget vildt unormalt.
Valar morghulis
Gravatar

#25 tiany 12 år siden

Nicki52 (23) skrev:
Er Artemis Fowl ikke en dreng.

Men det er ikke et godkendt drengenavn i DK
Valar morghulis
Gravatar

#26 tiany 12 år siden

Highland Park (21) skrev:

tiany (24) skrev:
Jeg deler selv kun navn med 6 andre i DK (en stigning på 2 siden 2011) og selvom jeg er glad for mit navn i dag, så har det ikke altid været sjovt under min opvækst.

Jeg spurgte faktisk min mor, fornyeligt, hvorfor jeg havde fået sådan et navn, når min søskende hedder noget normalt. Men det kunne hun ikke rigtig svare på, de var vist bare løbet tør for ideer da de nåede barn nr. 4 :D

Men derfor skal mine egne børn netop ikke hedder noget vildt unormalt.

Men kan godt se at jeg glemte et IKKE i sidste del af sætningen i første post :D

Så jeg gentager... Det må IKKE være for sjældent... Der skal helst være over 50 der hedder det.
Valar morghulis
Gravatar

#27 Highland Park 12 år siden

tiany (24) skrev:
Ja, det anede mig trods sidste del af nedenstående sætning:
tiany (1) skrev:
1. Må ikke være for sjældent, jeg har selv et meget sjældent navn og det har jeg lovet at mine børn skal have.

Men hvorfor lyder kriteriet så ikke "Må ikke være sjældent"?

I øvrigt vil jeg mane til forsigtighed med de alternative stavemåder, da de også kan medføre kedelige oplevelser i barndommen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 tiany 12 år siden

Highland Park (27) skrev:
Ja, det anede mig trods sidste del af nedenstående sætning:
tiany (1) skrev:
1. Må ikke være for sjældent, jeg har selv et meget sjældent navn og det har jeg lovet at mine børn skal have.

Men hvorfor lyder kriteriet så ikke "Må ikke være sjældent"?

I øvrigt vil jeg mane til forsigtighed med de alternative stavemåder, da de også kan medføre kedelige oplevelser i barndommen.

Se post #26

Vi passer også på med de alternative stavemåder, vi er ikke ude i noget med absurde stavelsert.
Valar morghulis
Gravatar

#29 Nicki52 12 år siden

Jeg døde indeni da jeg fandt ud af at Kol ikke er godkendt. Det skulle min dreng hedde hvis jeg fik et barn. Men heldigvis er Rebekah godkendt som pigenavn, det skulle min pige hedde.

"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#30 Åkepool 12 år siden

Storm.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: