Gravatar

#51 davenport 16 år siden

Det bliver nok til noget Star Trek Enterprise med noget vin og nudler (dont ask - lørdagnats ritual)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#52 Skeloboy 16 år siden

#50 - nah, jeg er blevet en god del af zapper-kulturen:)

Det kommer egentlig an på filmen...nogle gange stopper jeg også lige op, og giver mig tid, andre gange smækker jeg bare en ny en på...
Gravatar

#53 Highland Park 16 år siden

Skeloboy (52) skrev:
#50 - nah, jeg er blevet en god del af zapper-kulturen:)

Hehe... :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#54 davenport 16 år siden

Jeg skal se en masse. Valley of Elah og Poltergeist er begge lige ankommet på BD, og jeg har stadig en masse afsnit af Enterprise liggende. The omega Man på BD, samt X-Files II på dvd, så der er nok at gå i krig med..
Gravatar

#55 Kruse 16 år siden

Jeg skal se videre på den fremragende BBC-miniserie State of Play, hvor jeg har set 4 afsnit indtil videre. Så regner jeg også med at få set Citizen Kane muligvis i morgen. Ellers har jeg to Pacino-film, "Panic in Needle Park" og "...And Justice for All", som jeg stadig ikke har fået set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#56 MouseMickey 16 år siden

Bliver nok Frost/Nixon og Crimson Tide iaften
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#57 rockysds 16 år siden

Jeg regner med at holde et lille mini Vincente Minnelli-marathon med en trio af nogle af hans mindre kendte film: "Cabin in the Sky", "Brigadoon" og "Lust for Life". Specielt "Lust for Life" med Kirk Douglas som Vincent Van Gogh og Anthony Quinn som Paul Gaugain ser interessant ud.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#58 elwood 16 år siden

Valley of Elah Tommy Lee Jones i topform, han ku for min skyld godt ha fået en oscar for den rolle.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#59 MOVIE1000 16 år siden

har set Lost i cirka 2 uger og nu er jeg nået til sæson 4 episode 6
når jeg er færdig med Lost tror jeg at jeg skal se Prison break, The Simpsons eller Blackadder
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#60 davenport 16 år siden

Er på disk 3 af Enterprise, og har poppet vinen, så nu er weekenden igang... (Alene hjemme!)

Skriv ny kommentar: