jeg skal se så meget som mugligt af Lost lige nu er jeg nået til sæson 1 episode 20
er der ikke nogen der vil være så venlig at forklare mig hvad star trek handler om er det en tv serie eller en film serie? hvad handler den om? er den god?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Fredag : Inland Empire Lørdag : Barnaby med en god flaske rødvin Søndag : Four rooms eller the happening (kan ikke helt beslutte mig der)
Og nu må i undskylde mig, det er sikkert et mega noob spørgsmål, kan se at mange nævner BD, men hvad betyder det egentlig? Og ja undskyld min uvidenhed, håber at i dog bærer over med at jeg indrømmer jeg ikke ved hvad det betyder :)
#11 MOVIE1000 16 år siden
er der ikke nogen der vil være så venlig at forklare mig hvad star trek handler om er det en tv serie eller en film serie? hvad handler den om? er den god?
#12 Takfornu 16 år siden
Ellers står den på Wong Kar-wai's 2046, As Tears Go By, Chungking Express og Ashes of Time.
#13 dyg 16 år siden
#14 database 16 år siden
#15 MouseMickey 16 år siden
#16 Takfornu 16 år siden
#17 Kiksmann 16 år siden
Lørdag : Barnaby med en god flaske rødvin
Søndag : Four rooms eller the happening (kan ikke helt beslutte mig der)
Og nu må i undskylde mig, det er sikkert et mega noob spørgsmål, kan se at mange nævner BD, men hvad betyder det egentlig? Og ja undskyld min uvidenhed, håber at i dog bærer over med at jeg indrømmer jeg ikke ved hvad det betyder :)
#18 rockysds 16 år siden
#19 Kiksmann 16 år siden
#20 MOVIE1000 16 år siden