Gravatar

#41 filmzkim 16 år siden

Ellers tror jeg, at jeg skal se "Illusionisten" & "The Forbidden Kingdom"
Gravatar

#42 elwood 16 år siden

Napper nok noget The Wire season 5 snøft, som jeg hel sikker ikke er færdig med før måske slut weekenden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 cansi 16 år siden

Engle og Dæmoner på fredag. Har læst bogen 2 gange, så jeg glæder mig helt sygt :D

Skal arbejde i weekenden, men håber på at kunne se Oceans filmene
Gravatar

#44 elwood 16 år siden

Spar tiden og se kun Oceans Eleven fra henholdsvis 1960, og 2001.
Gravatar

#45 database 16 år siden

#42 Holder The Wire egentlig kvalitetsniveauet helt til sæson 5 ? Jeg har ikke fået set nogen af sæsonerne endnu, men overvejer kraftigt at begynde.
Gravatar

#46 elwood 16 år siden

Jeg synes klart den gør.

Person udvikling med de forskellige karakter er så fantastisk, Bubbles har mange nævnt, menjeg synes også en Som Prez (nægter simplthen og stave hans efternavn hehe) tager en hel hel anden drejning, som man ike havde set komme.

Lester Freamon er sammen med Prez nogen af mine farvoritter, hvis jeg absolut sku vælge, The Bunk er også cool.

Det her er nok tæt på og være en af de bedste drama serier jeg nogensinde har set, mangler jo stadigvæk sæson 5, men indtil videre er den en høj contender.

Svært og sige præcis hvad som gør det hele så godt uden og spoile, men lad os blot sige at vi har her med rigtig mennesker og gøre, så det er menneskeligt og fejle, og folk man holder af, vil fra tid til anden f.eks. lave dumme ting.

Spoilers til Sæson 5

Da McNulty igen røg på druk (efter og ha klaret sig så fint ædru) på grund af Carcetti, der var ved og løbe fra sine løfter, påvirkede det mig meget.

Nu var det endelig gået så godt for ham, og så ryger han tilbage til hans gamle jeg. Da McNulty igen røg på druk (efter og ha klaret sig så fint ædru) på grund af Carcetti, der var ved og løbe fra sine løfter, påvirkede det mig meget.

Nu var det endelig gået så godt for ham, og så ryger han tilbage til hans gamle jeg.

Og så har Hver sæson deres tema, kan man vel godt sige.

men verden går ikke i stå for de andre begivenheder, og de hænger sammen et godt eksemple er da McNulty er på Stakeout med en ny mand, så spørger han McNulty om en episode i en gamle sag, og den episode har vi som seer været viden til, så vi kan meget bedre indentificere os med hans karakter, og hvad han siger.

Til sidst kan jeg blot sige, få set den serie for satan, det er et stykke TV-historie! efter min mening.
Gravatar

#47 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg skal have set Valkyrie og Benjamin Knaps Nysgerrige Kuffert på et tidspunkt i weekenden, med mindre Saturday Night Fever presser sig på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#48 BN 16 år siden

bruce (47) skrev:
Jeg skal have set Valkyrie og Benjamin Knaps Nysgerrige Kuffert på et tidspunkt i weekenden, med mindre Saturday Night Fever presser sig på.

Jeg vil meget gerne høre/læse din anmeldelse af disse to film bagefter, hvis du skriver en sådan i diskussionstrådene til dem eller på den der side, du indimellem har linket til.

På forhånd tak.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#49 Skeloboy 16 år siden

I mangel af penge til druk, så har jeg besluttet at nuppe en fri-weekend...derfor har jeg planer om kun at se film i morgen og overmorgen...hvilke, det ved jeg ikke endnu...

Men jeg vil gøre et godt indhug i de film, jeg mangler at se. HVertfald Outlaw of Josey Wales, men har noget Wajda, Kieslowski, nogle Chaplin-film, lidt Douglas Sirk, Big Heat, Treasure of Sierra Madre, Bringing Up Baby, Central Station, Cool Hand Luke, Dr. Zhivago, nogle Gyldne.-Plamer vindere...

69 i alt...planen er 9 film i alt fredag og lørdag...:)
Gravatar

#50 Highland Park 16 år siden

#49: Skal du slet ikke have tid til at fordøje og reflektere over den enkelte oplevelse?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: