Tak for de gode råd. Har netop indkøbt Serenity fra Play.com, men den må altså vendte til vi har set serien. Men vi har lige et par sæsoner Buffy vi skal se færdigt først.
Jeg genopliver lige denne gamle tråd. Jeg har lige modtaget Firefly med posten idag og er blevet lidt forvirret. Disc 1 starter med dobbeltafsnittet Serenity. Men ifølge imdb er de nummereret som afsnit 11 og 12. Jeg går ud fra, man skal se afsnittene i den rækkefølge de kommer på dvd'erne. Men hvorfor har man flyttet de afsnit? Meget mærkeligt...
Mener det var fordi Fox ville have et mere actionfyldt afsnit at sende som det første i stedet for det mere karakter-baserede første afsnit. Imdb følger nok rækkefølgen de blev sendt, hvor dvd'en er den rækkefølge de er lavet i. Mener det er sådan det er...
Men god fornøjelse med serien :) Jeg er selv lige blevet færdig, hvilket egentlig er lidt trist, dete r en genial serie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 19 år siden
Hvad anbefaler I at jeg starter med Serien eller filmen?
#2 vapor 19 år siden
#3 azathoth 19 år siden
#4 Kalle Ferm 19 år siden
#5 filmz-Kadann 19 år siden
#4 -
Begynder det ikke at blive gammelt at skulle gøre opmærksom på din modstand mod Serenity/Firefly ved enhver given lejlighed? :)
#6 Kalle Ferm 19 år siden
#7 19 år siden
Har netop indkøbt Serenity fra Play.com, men den må altså vendte til vi har set serien. Men vi har lige et par sæsoner Buffy vi skal se færdigt først.
#8 dyg 19 år siden
#9 tiny 19 år siden
Meget mærkeligt...
Edit: Rækkefølgen er i det hele taget flyttet rundt i forhold til imdb's liste: http://www.imdb.com/title/tt0303461/episodes#seaso...
#10 lagoni 19 år siden
Men god fornøjelse med serien :) Jeg er selv lige blevet færdig, hvilket egentlig er lidt trist, dete r en genial serie.