Så blev CPH PIX skudt igang med et brag af en B-film. Iron Sky leverede varen og sørgede for mange gode grin over rum-nazisterne. Kan helt sikkert anbefales, især hvis man drikker øl til. Super underholdende! Indenfor genren får den et stort 5 / 6. (Kan ikke give 6 / 6 for en B-film når der ikke er bare bryster i den...) ;-)
The Hobbit?! Jeg troede, du fandt LOTR-filmene middelmådige?
Toeren og treeren, ja, men den magiske stemning, Jackson fangede i The Fellowship of the Ring, vil jeg med glæde opleve igen. Det er måske en skam, at Guillermo del Toro ej fik lov til at instruere filmen, men nu må vi se.
Er bogen god? Det er det eneste Tolkien, jeg har liggende.
Jeg har ikke læst den. :) Jeg har ellers læst Ringenes Herre-trilogien, men eftersom jeg fandt filmene bedre end bøgerne (Tolkien fansene går nu amok...), vil jeg hellere se Hobbitten, før jeg læser den. :)
MovieBattle 2012 konkurrencen bliver skudt af i morgen! Klamme småpiger, russiske zombier og manden med leen, er blandt horderne af overnaturligt gyselige væsener, der indtager den store sal i Palads, når filmfestivalen CPHPIX for første gang præsenterer filmkonkurrencen MovieBattle. Vi har i forbindelse med dette snakket Jens Raunkjær Christensen og Jonas Drotner Mouritsen, som deltog ved MovieBattle 2010 med den afsindig flotte postapokalyptiske kortfilm; 'Connected'. Klik på linket her for at læse vores interview og se filmen.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Var inde og se Twixt 3D i går... mærkelig film, men hold op hvor var det sjovt at hele imperial sidder med 3D briller på og er ret uimponerede over 3D effekterne, hvorefter det viser sig at først 2/3 inde i filmen kommer der en 2min 3D sekvens hvor de starter med en animation så det ligner at nu skal man tage sine 3D briller på... det 'ahhh' der gik gennem salen var så hysterisk morsomt. :-D Var igen til sidst en kort 3D scene og så var rulleteksterne i 3D. Tror faktisk den tid rulleteksterne brugte på 3D var større end den tid selve filmen brugte på det. :-D
Men flødebolle-størrelse Val Kilmer i 3D er nu alligevel en skræmmende oplevelse. :-D
#41 MMB 12 år siden
EDIT: The Hobbit?! Jeg troede, du fandt LOTR-filmene middelmådige?
#42 McPeter 12 år siden
#43 Castanea 12 år siden
Toeren og treeren, ja, men den magiske stemning, Jackson fangede i The Fellowship of the Ring, vil jeg med glæde opleve igen. Det er måske en skam, at Guillermo del Toro ej fik lov til at instruere filmen, men nu må vi se.
#44 Takfornu 12 år siden
#45 MMB 12 år siden
Jeg har ikke læst den. :) Jeg har ellers læst Ringenes Herre-trilogien, men eftersom jeg fandt filmene bedre end bøgerne (Tolkien fansene går nu amok...), vil jeg hellere se Hobbitten, før jeg læser den. :)
#46 Muldgraver 12 år siden
#47 rockysds 12 år siden
#48 rammy 12 år siden
#49 McPeter 12 år siden
Men flødebolle-størrelse Val Kilmer i 3D er nu alligevel en skræmmende oplevelse. :-D
#50 the_paki_don 12 år siden
SE DEN SE DEN SE DEN!