#71 Nemlig :) ... derfor tror jeg faktisk også at det job som jeg sidder og laver en ansøgning til lige nu kan blive et godt job for mig indtil jeg flytter "hjem" :)
Ret skal være ret: de informerede publikum om omstændighederne inden forestillengens begyndelse og tilbød pengene retur.
Det manglede da bare, men jeg forstår ikke, hvorfor den CPH PIX-ansvarlige ikke kunne have informeret om det, så snart folk dukkede op i biografen. De har næppe forsøgt at anskaffe en kopi på andet medie lige indtil 5 minutter før forestillingens start.
Jeg havde en lignende oplevelse i Gloria for en hel del år siden (for en god ordens skyld vil jeg lige understrege, at det var før de nuværende ejere overtog stedet). Jeg og en veninde skulle se en italiensk film, der var del af et festivalprogram, men da filmen gik i gang, var det ikke i form af en 35mm-kopi som annonceret men derimod en screener på VHS - naturligvis med fortløbende tidskode forneden samt et stort fedt vandmærke midt i billedet hvert 10. sekund. Jeg forlod salen, klagede og fik mine penge tilbage. Veninden blev derimod pænt siddende, ligesom resten af publikum (samtlige pladser var solgt), og så filmen færdig. Medarbejderne sagde, at de i billetsalget havde oplyst folk om, at filmen i stedet ville blive vist på VHS, men det var min veninde, der havde bestilt og hentet billetterne, og hun kunne ikke huske, om de havde nævnt det.
JannikAnd (64) skrev:
Hvorfor kan man ikke bare være ærlig og sige, at oplevelsen ikke kan stå garant for intentionen, og hvorfor vil man overhoved lægge navn til sådan et produkt? Hvor er stoltheden og kærlighed til kunsten???
rockysds (68) skrev:
#Highland Park - Sent svar, men de sidste dage har været noget travle, og jeg har ikke rigtig haft tid bag pc'en. Jeg tror nok, det var, i hvert fald mht. Owen Land-filmen. Smith'erne lignede også film. Noble-delen af programmet var naturligvis ikke. Fik du set programmet?
Nej, desværre ikke men jeg har skrevet mig det bag øret. :)
#71 Richard Burton 12 år siden
#72 Takfornu 12 år siden
#73 Highland Park 12 år siden
Jeg havde en lignende oplevelse i Gloria for en hel del år siden (for en god ordens skyld vil jeg lige understrege, at det var før de nuværende ejere overtog stedet). Jeg og en veninde skulle se en italiensk film, der var del af et festivalprogram, men da filmen gik i gang, var det ikke i form af en 35mm-kopi som annonceret men derimod en screener på VHS - naturligvis med fortløbende tidskode forneden samt et stort fedt vandmærke midt i billedet hvert 10. sekund.
Jeg forlod salen, klagede og fik mine penge tilbage. Veninden blev derimod pænt siddende, ligesom resten af publikum (samtlige pladser var solgt), og så filmen færdig.
Medarbejderne sagde, at de i billetsalget havde oplyst folk om, at filmen i stedet ville blive vist på VHS, men det var min veninde, der havde bestilt og hentet billetterne, og hun kunne ikke huske, om de havde nævnt det.
Nej, desværre ikke men jeg har skrevet mig det bag øret. :)