Kan det virkelig passe at Imperial slet ikke viser Ratatouille?? Og at det i øvrigt ikke er lykkedes mig at finde finden på org. sprog nogen steder på Sjælland???
Jeg har glædet mig til den her film SÅ længe og så får den sådan en behandling....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Ro på. Den har ikke premiere før 5. oktober, og ingen biografer har offentliggjort deres proggram for den weekend endnu.
Edit: Jeg kiggede lige på biobooking, og det ser ud til, at du har kigget på forpremieren idag i flere Nordisk Film biografer. Det foregår tilsyneladende kun i Jylland. Men det ville være umådeligt mystisk, hvis de mente, at sjællændernes evner udi det engelske ikke er gode nok til at I kan få filmen at se på originalsprog til premieren. Selv om engelsk med tung amager-accent lyder enormt grimt :P
#1 Winniepooh 18 år siden
Jeg har glædet mig til den her film SÅ længe og så får den sådan en behandling....
#2 mr gaijin 18 år siden
Edit: Jeg kiggede lige på biobooking, og det ser ud til, at du har kigget på forpremieren idag i flere Nordisk Film biografer. Det foregår tilsyneladende kun i Jylland. Men det ville være umådeligt mystisk, hvis de mente, at sjællændernes evner udi det engelske ikke er gode nok til at I kan få filmen at se på originalsprog til premieren. Selv om engelsk med tung amager-accent lyder enormt grimt :P
#3 filmz-PaleRider 18 år siden
#4 filmz-Narniabæver 18 år siden
Den bliver vist i Megascope Horsens på lørdag.
#5 martin_v 18 år siden
#6 Winniepooh 18 år siden
Men jeg er stadig dybt dybt skuffet over at de ikke viser den i Imperial.