Gravatar

#1 Winniepooh 18 år siden

Kan det virkelig passe at Imperial slet ikke viser Ratatouille?? Og at det i øvrigt ikke er lykkedes mig at finde finden på org. sprog nogen steder på Sjælland???

Jeg har glædet mig til den her film SÅ længe og så får den sådan en behandling....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#2 mr gaijin 18 år siden

Ro på. Den har ikke premiere før 5. oktober, og ingen biografer har offentliggjort deres proggram for den weekend endnu.

Edit: Jeg kiggede lige på biobooking, og det ser ud til, at du har kigget på forpremieren idag i flere Nordisk Film biografer. Det foregår tilsyneladende kun i Jylland. Men det ville være umådeligt mystisk, hvis de mente, at sjællændernes evner udi det engelske ikke er gode nok til at I kan få filmen at se på originalsprog til premieren. Selv om engelsk med tung amager-accent lyder enormt grimt :P
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 filmz-PaleRider 18 år siden

I Kbh. bliver Ratatoulle i af fald vist i original version i Palads og Falkonerbiografen på Frederiksberg.
Gravatar

#4 filmz-Narniabæver 18 år siden

Ratatouille har haft snigpremiere i weekenden her i lokal området.

Den bliver vist i Megascope Horsens på lørdag.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#5 martin_v 18 år siden

Cinemaxx viser den også.
Gravatar

#6 Winniepooh 18 år siden

Pyha. Det er bare fordi programmet ikke er offentliggjort endnu. Så er jeg mere rolig.

Men jeg er stadig dybt dybt skuffet over at de ikke viser den i Imperial.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: