Der ser ud til at være bred enighed om kongens enevælde.
Desværre er der flere fritflyvende måger end der er konger i dette land. Der må snart være én der finder ud af at føre mærket til tops, da mulighederne, set ud fra vores synspunkt, bestemt forelægger for at promovere kæden til tops. ______________________________________________________________
You´re off the edge of the map mate... Here there be monsters!
#23: Det er da en burger - og det behøver som bekendt ikke nødvendigvis at indeholde oksekødsbøf :) Jeg kunne leve af dem.
burg·er [bûrgr](dictionary.com)
1. A sandwich consisting of a bun, a cooked beef patty, and often other ingredients such as cheese, onion slices, lettuce, or condiments. Often used in combination: a cheeseburger.
2. A similar sandwich with a nonbeef filling. Often used in combination: a crab burger; a tofu burger.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
jeg siger King, men mac glider da ned :) desuden er det ikke fedt med Bruger King de ligger jo skod steder. Og hvad er ideen med kun at have 2 Burger King i hele københavn, hvilken master brain har udtænkt den plan. Der er Mac på alle hjørner
Tjaa alt den Burger/Frit-snak får en til at tænke tilbage på den gang i 80'erne, hvor man fik penge til først at gå på BK eller Mac og en biftur i Cinema 1 - 8 eller en af de andre popcorn biffer og før/efter filmen hyggede man sig med et par runder videospil i foyeren. *G*
#21 filmz-vandahl 21 år siden
Desværre er der flere fritflyvende måger end der er konger i dette land. Der må snart være én der finder ud af at føre mærket til tops, da mulighederne, set ud fra vores synspunkt, bestemt forelægger for at promovere kæden til tops.
#22 filmz-vassago 21 år siden
Og Heinz ræler.
#18: Deres I*D engelsk sauce er klart nr. 1 :)
#23 filmz-vandahl 21 år siden
Here there be monsters!
#24 filmz-Kadann 21 år siden
Alt andet er homo (citat: PIS)
;)
#25 filmz-vassago 21 år siden
burg·er [bûrgr](dictionary.com)
1. A sandwich consisting of a bun, a cooked beef patty, and often other ingredients such as cheese, onion slices, lettuce, or condiments. Often used in combination: a cheeseburger.
2. A similar sandwich with a nonbeef filling. Often used in combination: a crab burger; a tofu burger.
#26 MadMartigan 21 år siden
#27 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#28 El vez 21 år siden
Mht fritter kan jeg bedst lide de brede slags man kan få på visse restauranter - jeg synes dem man får hos McD og BK er ret skidte..
Mayo skadaha!
#29 21 år siden
#30 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***