Der skal selvfølgelig Graasten remolade til fritterne, det kan ikke diskuteres!
Heinz er det kectchup som går mest amok, fri mig fra Beauvais det ondskabsfulde sukkersovs.
Foretrækker McD af den simple grund at jeg har fået mad forgiftning de sidste 2 gang jeg har ædt hos Burger King :/ Er der frit valg på alle hylder vælger jeg helt klart en Dobbelt Boogie hos den Sorte Gryde, se det er en mandfolke burger!
Hvorfor har ingen svaret Moms Pommes Light? Dem man kan få på Shell da! Bah, i kender dem sikkert ikke, men det er så ekstremt lækkre, specielt med pommes frites sauce! Aaaaargh man, de er jo kult på min skole, der bliver solgt ekstremt mange :)
Den gang jeg gik i skole, der var det nemli' chokolade roulader til en 5'er der var populære, eller udhulet smølfbrød (youghurtfransk) fyldt med romkugler - og 1½ liters cowey kakaomælk, og den der juice der var halv mælk og halv juice.
Det undrer mig egentligt lidt at jeg stadig er i live, og kun vejer 85kg :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 inflector 21 år siden
Heinz er det kectchup som går mest amok, fri mig fra Beauvais det ondskabsfulde sukkersovs.
Foretrækker McD af den simple grund at jeg har fået mad forgiftning de sidste 2 gang jeg har ædt hos Burger King :/
Er der frit valg på alle hylder vælger jeg helt klart en Dobbelt Boogie hos den Sorte Gryde, se det er en mandfolke burger!
#32 coolflash 21 år siden
#33 El vez 21 år siden
Jeg vil dog mene der findes bedre burgere i byen, men hvad angår kvantitet kan man ikke komme uden om buggi'erne (vi snakker 250g drenge).
:)
#34 chandler75 21 år siden
#35 filmz-vassago 21 år siden
#36 coolflash 21 år siden
#37 El vez 21 år siden
#38 filmz-vassago 21 år siden
#39 filmz-Alex De Large 21 år siden
#40 filmz-vassago 21 år siden
Det undrer mig egentligt lidt at jeg stadig er i live, og kun vejer 85kg :)