Gravatar

#31 inflector 21 år siden

Der skal selvfølgelig Graasten remolade til fritterne, det kan ikke diskuteres!

Heinz er det kectchup som går mest amok, fri mig fra Beauvais det ondskabsfulde sukkersovs.

Foretrækker McD af den simple grund at jeg har fået mad forgiftning de sidste 2 gang jeg har ædt hos Burger King :/
Er der frit valg på alle hylder vælger jeg helt klart en Dobbelt Boogie hos den Sorte Gryde, se det er en mandfolke burger!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#32 coolflash 21 år siden

#31 Tilgiv min uvidenhed, men hvor ligger Den Sorte Gryde?? Man bliver jo helt fristet :P
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#33 El vez 21 år siden

Der ligger en på istedgade, en på amagerbrogade (tror jeg nok) og en på frederikssundsvej.

Jeg vil dog mene der findes bedre burgere i byen, men hvad angår kvantitet kan man ikke komme uden om buggi'erne (vi snakker 250g drenge).

:)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 chandler75 21 år siden

Søndag aften er der som regel nærmest kø ud på gaden til Den Sorte Gryde på Amagerbrogade - så folk må kunne lide det. (Foretrækker selv en pizza...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#35 filmz-vassago 21 år siden

En megaburger fra Joes Diner i Kolding, mums, 360g kød...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#36 coolflash 21 år siden

*savler alvorligt meget lige nu!* =)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#37 El vez 21 år siden

En dobbelt boogie som inflector nævner snakker vi jo så 2x 200 eller 2x250g :)~
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 filmz-vassago 21 år siden

okay, det er en seriøs fætter, så skal man i hvert fald også ha' 1½ liter coke til at skylle efter med...
Gravatar

#39 filmz-Alex De Large 21 år siden

Hvorfor har ingen svaret Moms Pommes Light? Dem man kan få på Shell da! Bah, i kender dem sikkert ikke, men det er så ekstremt lækkre, specielt med pommes frites sauce! Aaaaargh man, de er jo kult på min skole, der bliver solgt ekstremt mange :)
Gravatar

#40 filmz-vassago 21 år siden

Den gang jeg gik i skole, der var det nemli' chokolade roulader til en 5'er der var populære, eller udhulet smølfbrød (youghurtfransk) fyldt med romkugler - og 1½ liters cowey kakaomælk, og den der juice der var halv mælk og halv juice.

Det undrer mig egentligt lidt at jeg stadig er i live, og kun vejer 85kg :)

Skriv ny kommentar: