Hvis man kan gå lidt på kompromis med kvaliteten, men til gengæld vil spare en smule, så kan mange af Truffauts film findes billigt på Hong Kong DVD hos yesasia.com. For eksempel Jules & Jim til US$13. Jeg ved ikke om det stadig virker, men i sidste uge købte jeg en bunke film på den side med $5 rabat ved at bruge kuponkoden: MOVIE. Den rabat kombineret med gratis fragt til europa for ordrer over $39 kan tilsammen godt gå hen og blive billigt. Hvis man selvfølgelig undgår told.
Deadwood Season 1 The 4400 Season 1 Carnivalé Season 1 Samurai Champloo Vol. 1
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Quintin Tarantino Collection Ray R1 Hero - aner ikke hvilken udgave jeg skal købe!!! 12 Monkeys – Special Limited Edition E.T - The Extra Terrestrial Gift Set
#24 Ja, det må absolut være den lækreste af de udgaver, der er på markedet for tiden. Hvis man kan leve med, at det ikke er director's cut, er den i hvert fald et must.
Er man en haj til tysk, kan man dog vente på den tyske Director's Cut Premium Edition, der kommer ud i løbet af sommeren, men desværre kun har tyske undertekster.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 mr gaijin 20 år siden
#22 filmz-yoshimura 20 år siden
Deadwood Season 1
The 4400 Season 1
Carnivalé Season 1
Samurai Champloo Vol. 1
#23 filmz-bullseye 20 år siden
Donnie Darko: The Director's Cut
Og mange flere...
Quintin Tarantino Collection
Ray R1
Hero - aner ikke hvilken udgave jeg skal købe!!!
12 Monkeys – Special Limited Edition
E.T - The Extra Terrestrial Gift Set
#24 dollaro 20 år siden
Må jeg forslå denne udgave af Hero:
Hero - Korean Ultimate Edition (DTS)
Helt igennem lækker udgave... Man bliver positivt overrasket når man åbner posten.
#25 Yoda 20 år siden
#26 filmz-yoshimura 20 år siden
Er man en haj til tysk, kan man dog vente på den tyske Director's Cut Premium Edition, der kommer ud i løbet af sommeren, men desværre kun har tyske undertekster.
#27 aknot 20 år siden
"Shaun of the dead" har de i Fona2k til 80kr. ved dog ikke om den har det samme extra stuff.
men den har DK subs.
#28 filt 20 år siden
#29 filmz-bullseye 20 år siden
#24, 26 og 28: Synes der er mange lækre udgaver ude, men indholdsmæssigt, hvordan er de så??? Er altså ude efter jeres personlige mening!
#30 filmz-Loft 20 år siden