Ting som ikke er udgivet: A Clockwork Orange i anamorphic Blade Runner (som nævnt) Ghost In The Shell SAC 2gig (eller en boks med begge sæsoner..)
Ting som er udgivet.. Monty Python Flying Circus complete Kurosawa samurai criterion boks Men in black boks Charlie Chaplin collection (fra Korea) Polanski's Pirates fra Italien (den eneste som er i widescreen!!) Pink Panther R1 boks
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Ghost In The Shell SAC 2gig (eller en boks med begge sæsoner..)
Nu er de to første udgivelser af 2nd Gig jo allerede datolagt, så de skal nok komme. Hvis man kender Bandai ret, så kommer der om et par år en samlet brick pr. sæson.
Personligt ville jeg gerne have følgende: Battle Angel R1 (OOP) .Hack//sign Vol. 1 Limited (OOP) Duel projektet Boka med engelske undertekster. Hero - R2JP Limited At afslutte alle de serier som jeg har vol. 1 af, men mangler resten :)
#31 filmz-Bruce 20 år siden
#32 filmz-Munk 20 år siden
boksen fåes også hos thedvdetective, hvis man ikke er helt tryg ved en polsk internet butik!
- Steve Carell
#33 El vez 20 år siden
Det er alligevel en stor prisforskel for at opnaa lidt billedkvalitet og et 5.0 lydspor i en ikke-action serie der primaert er dialogdrevet :)
#34 filmz-WSTE_M 20 år siden
A Clockwork Orange i anamorphic
Blade Runner (som nævnt)
Ghost In The Shell SAC 2gig (eller en boks med begge sæsoner..)
Ting som er udgivet..
Monty Python Flying Circus complete
Kurosawa samurai criterion boks
Men in black boks
Charlie Chaplin collection (fra Korea)
Polanski's Pirates fra Italien (den eneste som er i widescreen!!)
Pink Panther R1 boks
descend on us all this day, and for evermore.
#35 Scherlund 20 år siden
Nu er de to første udgivelser af 2nd Gig jo allerede datolagt, så de skal nok komme. Hvis man kender Bandai ret, så kommer der om et par år en samlet brick pr. sæson.
Personligt ville jeg gerne have følgende:
Battle Angel R1 (OOP)
.Hack//sign Vol. 1 Limited (OOP)
Duel projektet Boka med engelske undertekster.
Hero - R2JP Limited
At afslutte alle de serier som jeg har vol. 1 af, men mangler resten :)
#36 kill the bills 20 år siden
#37 filmz-Munk 20 år siden
Måske, men den er nu meget lækker... og man er vel samler!
- Steve Carell
#38 kill the bills 20 år siden
#39 filmz-WSTE_M 20 år siden
#38 nej nej nej, som samler køber man da:
Jurrasic park 1
Jurrassic park 1+2
Jurassic Park 1+2+3
Jurrasic Park 1+2+3+4
he he :D
descend on us all this day, and for evermore.
#40 kill the bills 20 år siden